بستن

گازگرفتگی ۱۵ نفر در استخر عطایی لار

نشت گار کلر در استخر عطایی لار منجر به گازگرفتگی ۱۵ نفر شد. ۹ نفر از آنها در محل حادثه به صورت سرپایی توسط اورژانس مداوا شدند و ۶ نفر هم به بیمارستان منتقل شدند تا تحت درمان قرار گیرند.

به گزارش سایت خبری آلار آنلاین این حادثه در ساعت ۹:۱۰ به دلیل نشت گاز کلر از موتورخانه این مجموعه به داخل آب استخر به وقوع پیوست، در حالی که مردم در حال شنا و آب‌درمانی بودند. آلار آنلاین می‌نویسد خبرنگار این سایت در محل اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) حضور یافته است و پس از بررسی حادثه و اوضاع مصدومین، گزارش کرده که حادثه‌دیدگان تحت استنشاق گاز اکسیژن و تزریق آمپول قرار گرفته بودند.

یکی از نجات‌غریقان و یکی از مربیان آب‌درمانی که در محل حادثه حضور داشتند بیان داشتند که این حادثه ناشی از انتشار غیرمنتظره گاز کلر در ظرف مدت ۱ ثانیه صورت گرفته است و به گفته خود آنها اولین بار است که این حادثه اتفاق افتاده است.

لازم به ذکر است که  با توجه به زیر مجموعه بودن مجموعه ورزشی عطایی لارستان به شهرداری لار، متاسفانه به جز مسئول ستاد بحران فرمانداری لارستان کسی از مسئولین شهرداری در محل اورژانس حضور نداشت تا بتوانیم سوالاتی در مورد وقوع این حادثه از آنها جویا شویم. و نکته جالب این است که سانس آزاد ساعت ۱۰ این استخر با وجود انتشار گاز در فضای استخر و بستری شدن ۶ نفر همچنان به فعالیت خود ادامه داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top