بستن

نظرسنجی انتخاباتی در شماره ۱۷ افسانه گراش

شماره خردادماه افسانه گراش با تیتر «تقدیر از فرهنگبان خلیج‌ فارس» منتشر شد.

در شماره ۱۷ افسانه با یک نظر سنجی به استقبال انتخابات شورای اسلامی شهر رفته‌ایم. بر اساس این نظرسنجی مردم  به شورای سوم گراش نمره ۶۱ می‌دهند. این شورا در بخش فضای سبز موفق‌ترین عملکرد و در بخش سیاسی ضعیف‌ترین عملکرد را داشته است. همچنین ۹۸ درصد مردم تجربه را یکی از ملاک‌های خود برای رای دادن اعلام کرده‌اند.

در صفحه خبر اهدا جایزه بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار به احمد اقتداری، راه‌اندازی وایرلس در فداغ و برگزاری جشنواره نمایش‌های کوتاه را می‌خوانید. فاطمه یوسفی در گزارشی از معلم‌های نمونه پرسیده است که بر اساس چه معیارهایی انتخاب شده‌اند. اینفوگرافی نظرسنجی انتخاباتی نیز در صفحه ۴ چاپ شده است.

در صفحه ورزش زاهد زاهدی بازیکن سابق تیم‌های استقلال، گراش‌جوان، پرسپولیس و پرسپولیس نوین نقدی بر برنامه هیات فوتبال در سال ۹۲ نوشته است. در یک زندگی راحله بهادر به سراغ زنی سوری رفته است که فرزندان او فلافل‌فروشی‌های سوری را در شهر می‌گردانند. رضا شیروان در صفحه شما مشکل قطع شدن خطوط تلفن را بررسی کرده است.

شماره ۱۷ از روز پنجشنبه در مطبوعاتی‌ها و سوپرمارکت‌های گراش در دسترس شماست. نسخه PDF نشریه را می‌توانید از سایت پایگاه جامع مطبوعات ایران- ایرن نیوز (+) خریداری کنید. این شماره را می‌توانید از گریشنا دانلود کنید. (+)

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top