بستن

کامل‌ترین درمان‌های ناباروری در گراش ارائه می‌شود

هفت‌برکه : با حضور پزشک فوق تخصص ناباروری در گراش، زوج‌های نابارور می‌توانند به جای مراجعه به شیراز و یزد کامل‌ترین خدمات درمان ناباروری موجود را با پوشش بیمه‌ای در گراش دریافت کنند.

دکتر مهدی محسن‌زاده رییس علوم پزشکی‌گراش و‌ رییس مرکز درمان ناباروری الزهرا (س) گراش در گفتگو با «وبدا گراش»: خدمات سطح ۳ (کلیه خدمات کمک ناباروری و میکرواینجکشن و فریز تخمک و فریز و انتقال جنین ) و روش‌های حفظ باروری در بیماران سرطانی کاندیدا شیمی درمانی یا رادیوتراپی و عمل‌های هیستروسکوپی و لاپاراسکوپی اندومتریوز و لاپاراسکوپی پیشرفته از تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه، توسط سرکار خانم دکتر هادوی (جراح و‌ متخصص زنان و زایمان و فلو شیپ فوق تخصصی ناباروری و IVF ) در مرکز درمان ناباروری الزهرا(س)  ارائه می شود.

وی افزود: از آذرماه سال گذشته نیز خدمات سطح ۲ خدماتی همچون علل ناباروری، نشان دار کردن زوجین نابارور در سامانه ی خدمات الکترونیک برای دریافت خدمات بیمه ای ، درمان دارویی، و آی یو آی (IUI) در این مرکز توسط سرکار خانم دکتر روستایی جراح و متخصص زنان و‌ زایمان و شاغل دوره دیده در حال انجام است.

در حال حاضر تمامی خدمات سطح ۲ و۳ در این مرکز بر اساس روزهای اعلام شده انجام می‌شود و همه زوج‌های منطقه جنوب فارس و هرمزگان می‌توانند به این مرکز در بلوار کوثر مراجعه کنند. 

روزهای فرد: خدمات سطح ۲ (دکتر روستایی)

روزهای زوج: خدمات سطح ۳ ( دکتر هادوی)

نوبت‌دهی در این مرکز بصورت «حضوری» و «تلفنی» انجام می شود، که برای مراجعه حضوری، افراد می‌توانند به این مرکز به نشانی گراش، بلوار کوثر، کوچه جنب کانون فرهنگی حضرت معصومه (س) مراجعه و به صورت تلفنی نیز می توانند با شماره ۰۷۱۵۲۴۵۳۳۵۳ تماس بگیرند.

🔸وی افزود : در حال حاضر این مرکز ناباروری تحت پوشش کامل بیمه ای و پذیرای زوجین نابارور می باشد.

🔸شنبه تا پنجشنبه
٧:٣٠ لغایت ١۴

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top