بستن

حاج حسین سعادت، ساختمان مرکز ناباروری گراش را می‌سازد

هفت‌برکه: کلنگ ساختمان جدید مرکز درمان ناباروری الزهرا (س) گراش با حضور معاون وزیر بهداشت به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی علوم پزشکی گراش پنجشنبه ۲۵ دی‌ماه ۱۳۹۹ در سفر کوتاه دکتر علی‌اکبر حقدوست، معاون آموزشی وزارت بهداشت ضمن بازدید از مجموعه علوم پزشکی، کلنگ ساختمان مرکز درمان ناباروری نیز به زمین زده شد. 

دکتر مهدی محسن زاده معاون توسعه مدیریت و منابع علوم پزشکی و رییس مرکز درمان ناباروری الزهرا(س) گراش درباره این پروژه گفت: این مرکز که در بلوار شهدا واقع شده است، در زمینی به مساحت بیش از ۷۰۰۰ متر مربع و زیر بنای ۴۳۱۵ متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در سه طبقه ساخته خواهد شد.

حاج حسین سعادت بانی خیر ساخت این مرکز است. حاج یعقوب سعادت رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت گراش نماینده حاج حسین سعادت در گراش، پیگیری ساخت این مجتمع را بر عهده دارد و قرار است بعد از شروع عملیات ساختمانی این مرکز در طی دو سال ساخته شود. این مرکز در آینده به بیمارستان نازایی و بیماری‌های زنان تبدیل خواهد شد.

تولد ۵۲ نوزاد با کمک روش‌های علمی

۱۴ اسفند ۱۳۹۶ «فاطمه» نخستین نوزادی بود که با عمل تلقیح مصنوعی به روش IVF در در مرکز درمان ناباروری الزهرا(س) و بیمارستان امیرالمومنین علی(ع) گراش به دنیا آمد. در سه سال گذشته ۵۲ نوزاد با کمک روش‌های علمی درمان ناباروری در بیمارستان گراش به دنیا آمده‌اند.

مرکز ناباروری الزهرا(س)‌ از ۱۵ آبان ۱۳۹۵ آغاز به کار کرد. محل اولیه این مرکز در ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ افتتاح شد. درحال حاضر مرکز ناباروری به دلیل شرایط کرونا خدمات‌دهی ندارد. 

بازدید از بخش های مختلف بیمارستان و ساختمان های آموزشی دانشکده علوم‌پزشکی و تشکیل جلسه به منظور بررسی وضعیت آموزشی دانشکده و بحث و‌تبادل نظر پیرامون چشم انداز آتی آموزشی، از دیگر برنامه های حضور معاون وزیر بهداشت در گراش بود.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

3 نظر

  1. خداوند به خیر بزرگوار حاج آقا حسین سعادت سلامتی و اجر عنایت فرماید و برای همه خیرین عزیز که موجب آبادانی و پیشرفت گراش هستند آرزوی سلامتی و برکت به کسب و کارشان از خداوند متعال مسئلت دارم همچنین از همه موسسات خیریه بویژه اعضای مجمع خیرین سلامت گراش که از زمان تاسیس تاکنون خدمات بزرگی انجام دادند تقدیر و تشکر میکنم

  2. با سلام و احترام
    متاسفانه مردم عزیز نمیدانند ک وقتی پا میذاری به وزارت بهداشت جهت انجام کاری در حوزه بهداشت و درمان گراش وزارت اعلام مینماید که تولیت بهداشت و درمان گراش بیت شیخ احمد انصاری هست و متاسفانه وزارتخانه هم نمیداند که بعد فوت ایشان ، این بیت یک ریال به مجوعه علوم پزشکی کمکی نکرده … و اگر هم کسی بخاد کمک کند باید با اجازه تولیت باشد…. اسنادی بزودی ارائه خواهم کزد…که خیلی برای هیات رئیسه فعلی خصوصا رئیس جالب نیست…

  3. بهتره دانشکده لار و گراش ادغام بشن تا تشکیل سریعتر استان داشته باشیم چون لار و گراش در اینده نزدیک بهم وصل میشن و گراشی ها از فرودگاه بین المللی بهره میبرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top