بستن

بازگشت گروه صبا به صحنه تئاتر اوز

هفت‌برکه: با رفع مشکل مجوز نمایش «۱۱۳ دقیقه پس از غروب» این نمایش در هفته‌ی آینده در شهر اوز به روی صحنه می‌رود. این نمایش کاری از گروه هنری صبا گراش به کارگردانی علی فخری است و از ۱۲ تا ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۹ و ۳۳ دقیقه در سالن آمفی‌تئاتر کتابخانه عمومی شهر اوز اجرا می‌شود.

اجرای نمایش «۱۱۳ دقیقه پس از غروب» به دلیل مشکل در اعطای مجوز در اواخر بهمن‌ماه لغو شده بود (خبر در هفت‌برکه). علی فخری، کارگردان و سرپرست گروه هنری صبا، اعلام کرد با رفع این مشکل، بالاخره نمایش در اوز اجرا خواهد شد: «بنا به اعلام رییس محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز، مجوز اجرای این نمایش نهایی شده است و ما می‌توانیم یک بار دیگر چراغ صحنه‌ی این نمایش را روشن کنیم. از طرف گروه هنری صبا از تمام کسانی که در این مسیر ما را همراهی کردند تشکر می‌کنم.»

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» درام تعلیق‌آمیزی نوشته‌ی سیلویا خوری، نمایشنامه‌نویس آمریکایی، و یکی از نامزدهای نهایی جایزه‌ی معتبر پولیتزر در سال ۲۰۲۲ است. این اثر را مسعود غفوری به فارسی ترجمه کرده و با کمک سونیا امانی و مشاوران دیگری به زبان افغانستانی برگردانده است.

عاطفه امین‌زاده، محمود علی‌پور، سارا آذربادگان و محمد رحمانی در این نمایش ۱۱۳دقیقه‌ای نقش‌آفرینی می‌کنند. حسن حسینی نیز برای این نمایش آهنگسازی کرده است.

برای خرید بلیت اینترنتی به سایت لارتیک (اینجا) مراجعه کنید و یا به شماره روابط عمومی ۰۹۱۶۴۸۶۳۳۸۶ پیام بدهید. تماشای این نمایش برای افراد زیر ۱۳ سال مناسب نیست.

 

عوامل نمایش:

نویسنده: سیلویا خوری

کارگردان: علی فخری

مترجم و دستیار کارگردان: مسعود غفوری

بازیگران: عاطفه امین‌زاده، محمود علی‌پور، سارا آذربادگان، محمد رحمانی

 

آهنگساز: حسن حسینی

 

ترجمه به زبان افغانستانی: سونیا امانی

مشاوران: سید محمد حسینی، نصرت غلامی، سمیر امانی

 

روابط عمومی و تبلیغات: شیدا شرقی

گریم: ماشالله بلبلی

نور و تدارکات: محمدمهدی خازنی‌پور

صدا: فائزه آزاد

طراح صحنه: علی فخری و مسعود غفوری

ساخت دکور: محمد رستم‌پور، علی مرادی

دوخت لباس: سمیر امانی

طراحی پوستر و هویت بصری: محمد خواجه‌پور

طراحی و ساخت تیزر: محمد فخری

فیلمبرداری: کیوان محسنی

عکس: هادی افشار، نازنین کشاورز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top