بستن

۲ + ۳ گل و صعود ایران

هفت‌برکه: فوتبال‌دوستان گراش خاطره‌ای از یکی از مربیان قدیمی به یاد دارند به این شرح: بعد از یک بازی سخت، از مربی می‌پرسند: خب، چکار کردید؟ مربی می‌گوید: «می‌توانستیم شش یک ببریم.» می‌گویند: چطور؟ مربی می‌گوید: «دو تا توپ که به تیرک خورد. یک پنالتی هم داور برایمان نگرفت. دو تا گل صددرصد هم بازیکنان فلان‌فلان‌شده‌ی ما نزدند. یک ضربه هم باید گل می‌شد ولی دروازه‌بان آنها گرفت.» پرسیدند: خب در نهایت چندچند شد؟ مربی می‌گوید: «یک یک مساوی شد!»

خوشبختانه بازی دیشب ایران و امارات در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر این پایان تلخ را نداشت و ۲ بر ۱ به نفع ایران تمام شد؛ هرچند ۳ گل ایران هم مردود اعلام شد. یعنی بعد از عمری که تیم ملی ایران هجومی باز کرد و اینقدر گل زد، باز هم بیشتر از دو گل در کارنامه‌اش ثبت نشد. به هر حال، ایران با سه پیروزی در سه مسابقه‌ی مرحله گروهی و کسب ۹ امتیاز به عنوان تیم اول گروه C به مرحله حذفی صعود کرد تا روز ۱۱ بهمن ساعت ۱۹:۳۰ با تیم ملی سوریه بازی کند.

از حاشیه‌های جالب این بازی که از دوربین علی افشار جا نماند، حرکت لج‌درآور گلزنان تیم ملی بود که دل خیلی از تماشاگران را خنک کردند. آنها در جواب تماشاگران اماراتی که برای شعار می‌دادند «چشمات پر اشک می‌شه»، بعد از گل ادای گریه کردن را برایشان در آوردند.

عکاس پایگاه خبری هفت‌برکه گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top