بستن

۱۶ معاون دانشگاه آزاد به گراش آمدند

هفت‌برکه: دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گراش میزبان نشست معاونین آموزشی ۱۶ واحد و مرکز استان فارس بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ازاد اسلامی گراش، صبح روز چهارشنبه ۲۲ آذر، «نشست تخصصی بررسی مسائل آموزشی و کمیسیون موارد خاص معاونت های آموزشی ۱۶ واحد و مرکز دانشگاه آزاد استان فارس» ، با حضور دکتر ثابتیان معاون آموزش دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در سالن کنفرانس دانشگاه علوم پزشکی گراش برگزار شد.

در ابتدای نشست دکتر مهدی زاده رئیس دانشگاه گراش ضمن عرض خوش آمد گویی به مهمانان حاضر در جلسه، اعضای هیات امنا خیرین و نماینده خیرین از همکاری آنان تقدیر کرد.

در ادامه جلسه دکتر مهدی محسن زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی گراش ضمن تشریح ظرفیت‌های کم نظیر مجموعه علوم پزشکی با توجه به تعامل و روابط صمیمانه با دانشگاه آزاداسلامی گفت :  اینجانب به عنوان رییس مجموعه علوم پزشکی آمادگی خود را در جهت رشد و توسعه رشته های دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می‌دارم و هرگونه امکاناتی که لازم باشد در حد توان در اختیار آنان قرار خواهیم داد، چون خودمان را یک خانواده می‌دانیم و پیشرفت هر کدام‌مان باعث افتخار و رشد شهرستان می‌باشد.

سپس دکتر مهدی زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: فرهنگ شهر گراش همیشه زبانزد خاص و عام بوده و مهمان نوازی‌هایشان نیازی به تعریف و تمجید ندارد و برای میزبانی گرفتن همیشه داوطلبانه استقبال می نمایند و از نظر وجود مراکز آموزشی و فرهنگی که به همت خیرین گرانقدر راه‌اندازی و شروع به کار کرده‌اند، گراش را به نگین استان فارس و حتی کشور مبدل نموده است.

پس از آن ابراهیم مهروری از اعضای هیات امنای دانشگاه گراش گفت: جا دارد تشکر کنم از مسولین استان و دکتر زارع به خاطر انتخاب شایسته و بجای دکتر مهدی زاده به عنوان رییس دانشگاه آزاد اسلامی گراش، و نیز تقدیر و تشکر از زحمات هیات امنا و خیرین دانشگاه آزاد گراش که برای پیشرفت این مجموعه آموزشی بدون هیچ منتی همیشه در تلاش هستند.

در ادامه پخش کلیپ گزارش عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی گراش به نمایش در آمد.

در بخش بعدی نوبت به محمد منفرد رییس مجمع خیرین سلامت و عضو هیات امنای دانشگاه آزاد رسید تا صحبت‌هایش را با پیشرفت چشمگیر مرکز گراش شروع نماید و از تلاش های دکتر مهدی زاده تقدیر نمود و از مسولین استانی خواست که جهت رشد و توسعه این دانشگاه دست به کار شوند.

در پایان بخش عمومی جلسه دکتر ثابتان معاون آموزشی استان نیز ضمن تشکر از دکتر محسن زاده بابت میزبانی خوب دانشکده علوم پزشکی افزود همه ما باید همدل و هماهنگ باشیم و برای رشد و پیشرفت مراکز آموزشی در تکاپو باشیم، وی در ادامه صحبتهایش از میزبانی عالی گراش تمجید نمودند و اظهار امیدواری کرد که ان شاءالله این جلسات ادامه داشته باشد تا بتوانیم در رفع مشکلات قدمی برداریم و برای پیشرفت و توسعه مراکز از ایده های شما استفاده نماییم.

🔹 در بخش تخصصی برنامه نشست مسولین به بیان مشکلات و بررسی موضوعات حوزه آموزش و فارغ التحصیلی پرداختند، برنامه تا ساعت ۱۵ عصر ادامه داشت.

 قبل از شروع نشست مهمانان ویژه جلسه با حضور مسوولین دانشکده علوم پزشکی و بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) برای آشنایی با ظرفیت ها و زیرساخت حوزه بهداشت و درمان شهرستان از بخش های مختلف بیمارستان و مرکز فوق تخصصی مولی الموحدین گراش بازدید کردند.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top