هفت‌برکه – گزارش آگهی: ثبت‌نام دانشگاه آزاد گراش برای ترم بهمن ماه در ۱۵ رشته و مقطع تحصیلی از جمله دو رشته جدید مدیریت بازرگانی و نقشه‌کشی معماری آغاز شد

دکتر مهدی شیرشمسی رییس دانشگاه آزاد گراش در مورد پذیرش دانشجو در نیم سال دوم سال تحصیلی گفت: «ثبت‌نام دانشجویان جدید از ابتدای دی‌ماه آغاز شده است و تا ۱۸ بهمن به صورت حضوری ادامه دارد. این دانشگاه در سه مقطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.»

رییس دانشگاه آزاد گراش گفت: «هر ساله با رصد نیازهای بازار کار گراش تغییراتی در رشته‌های دانشگاه ایجاد می‌شود. از این ترم پذیرش دانشجو در دو رشته کارشناسی مدیریت بازرگانی و کاردانی نقشه‌کشی معماری آغاز شده است. با توجه به وجود رشته نقشه‌کشی در هنرستان‌های گراش و منطقه این رشته از نیازهای دانش‌آموزان بود.»

دکتر شیرشمسی در مورد رشته‌های  خاص دانشگاه آزاد گراش گفت: «برخی رشته‌ها مانند مهندسی برق از رشته‌های شاخص در دانشگاه ما است. یا رشته حسابداری متقاضیان زیادی به ویژه بین خانم‌ها دارد. همچنین رشته گرافیک در مقطع کاردانی به کارشناسی در منطقه فقط در دانشگاه آزاد گراش ارائه می‌شود.»

رییس دانشگاه آزاد گراش در مورد محیط علمی این دانشگاه گفت:‌ « تاکید ما بر استفاده از اساتید بومی است زیرا این اساتید با نیازها و بازار کار منطقه بهتر آشنا هستند. در ده سال گذشته بیش از ۱۲۰۰ نفر از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند و بسیاری از آن‌ها جذب بازار کار شده‌ یا در مقاطع تحصیلی بالاتر پذیرفته شده‌اند.»

دکتر مهدی شیرشمسی درباره اهداف دانشگاه آزاد گراش گفت: «شعار ما توجه ویژه به استانداردهای آموزشی و اخلاقی است. با توجه به شرایط منطقه برای خانم‌های دانشجو امکانات خوابگاه را فراهم کرده‌ایم. متقاضیان خوابگاه در بین آقایان کمتر است اما آن‌ها هم اگر نیاز داشته باشند دانشگاه آماده است که خوابگاه را فراهم کند.»

ثبت‌نام ترم بهمن‌ماه ۱۳۹۸ تا ۱۸ بهمن ‌ماه به صورت حضوری انجام می‌شود. متقاضیان می‌توانند به دانشگاه آزاد گراش در بلوار شهدا، روبه‌روی گلزار شهدا، بعد از ساختمان‌ هلال‌احمر مراجعه کنند.

داوطلبان و متقاضیان ثبت‌نام می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌ ۵۲۴۵۰۶۲۱ یا شماره‌های ۵۲۴۴۹۵۵۹ و ۵۲۴۴۹۵۶۰  تماس بگیرند. شماره ۰۹۱۷۵۰۰۵۰۱۰ نیز در واتساپ پاسخگوی شماست.

Azad Uni