بستن

آغاز رسمی فاز ۳ مسکن ملی با ارسال پیامک ۴۰ میلیون تومانی

هفت‌برکه: با ارسال پیامک برای واریز ۴۰ میلیون تومانی فعالیت اجرایی فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن در گراش رسما شروع شد.فاز ۳ در امتداد فاز ۲ در ورودی گراش از سمت اوز ساخته می‌شود. 

به گزارش هفت‌برکه صبح سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ افراد زیادی بعد از دریافت پیامک مسکن ملی به اداره بنیاد مسکن مراجعه کردند. اما کسانی که این پیامک را دریافت کرده‌اند نیازی به مراجعه به هیچ اداره‌ای ندارند و صرفا باید مبلغ ۴۰ میلیون تومان را برای هزینه‌های اولیه مسکن ملی واریز کنند. 

مهندس علی‌اکبر قربانیان از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی به هفت‌برکه گفت: «فاز سه طرح نهضت ملی مسکن گراش به مساحت ۶۰ هکتار و ۶۱۰ واحد به صورت دو واحدی است. فاز سه در امتداد فاز ۲ و در پشت فنی و حرفه‌ای گراش قرار دارد. در فاز ۳ تمام قطعات به صورت دو بر معبر طراحی شده است و دو واحد دارای ورودی جداگانه هستند.»

۴۰ میلیون تومان نزد بانک ملی به حساب شخص افراد باید واریز شود و حتی نیاز به مراجعه به بانک هم نیست. این حساب یک طرفه و مخصوص به خود متقاضیان است و اجازه برداشت با اداره کل راه و شهرسازی لارستان است.

قربانیان گفت: «۴۰ میلیون تومان پرداختی برای پروانه ساختمانی، خدمات نظام مهندسی و هزینه‌های اولیه طراحی هزینه خواهد شد.»

قربانیان با تاکید بر این که متقاضیان به ادارات مراجعه نکنند گفت: «اطلاع‌رسانی به متقضایان فقط از طریق پیامک است و نیاز به هیچ‌گونه مراجعه به ادارات بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و یا بانک نیست.»

فاز سه مسکن ملی به صورت پیمانکاری ساخته خواهد شد. قربانیان گفت: «ساخت فاز ۳ به صورت انبوه‌سازی انجام خواهد شد و یک پیمانکار واحد خواهد داشت. قرار نیست قطعات به صورت مشخص به نام فردی باشد و در پایان مرحله اسکلت بر اساس آورده متقاضیان اولویت‌بندی انجام می‌شود.»

قربیانیان در مورد هزینه ساخت در فاز ۳ گفت: «سعی می‌کنیم با کمک وام ۵۵۰ میلیون تومانی و با حداقل آورده مردم، اسکلت و نما و راه پله را به پایان برسانیم و تحویل متقاضیان دهیم. پس از تحویل تاسیسات و نازک‌کاری داخلی به عهده متقاضیان خواهد بود.»

دولت وام ۵۵۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد در این فاز در نظر گرفته است که زمان بازپرداخت بر اساس دهک‌بندی متقاضیان متفاوت خواهد بود.

 

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

4 نظر

  1. بانک تجارت شعبه کمربندی خیلی اذیت مردم میکنه، با اینکه کارمندهای خوبی داره اما رئیس بانک تعامل خوبی با مردم نداره قرار یک طومار برای سرپرستی استان نوشته بشه که مردم هم امضا کنند و این نارضایتی را انتقال بدن خیلی بده با این حجم از سرمایه مردم اینطوری با مردم برخورد کنن

  2. اصلا برخورد مناسبی با ارباب رجوع ندارند و برخورد نامناسب با مشتری باعث شده روی عملکرد این بانک تاثیر داشته باشه

  3. با سلام …خدمت تمام کسانی که اعتراض به مدریت هر بانکی در گراش دارند عرض شود که اب در هاون کوبیدن است چرا که به گفته اعای بخشایش پور بانکها در گراش در حد دکه ای بیش نیستند که اجازه یک لیوان اب دادن را به ارباب رجوع خودشان را ندارتد الا اینکه باید از مرکزشون که در ل..ا .. ر ..هستند کسب تکلیف کنند ..تا برسد به دادن وام و هر کار دیگری ..تا زمانیکه همه با هم دست به دست هم ندهیم و از راه قانونی برای سرپرستی تمام بانک ها در گراش اقدام نکنیم اش همان اش و کاسه همان کاسه ..کار اصولی باید صورت بپذیرد…والسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top