بستن

استانداری برای مسکن ملی ناظر معین معرفی کرد

هفت برکه: مهندس علی عظیمی از سوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به عنوان ناظر معین قرارگاه جهادی استانداری فارس در طرح اقدام ملی مسکن چهار شهرستان جنوب فارس منصوب شد.

به گزارش هفت برکه علی عظیمی مسئول بسیج مهندسین گراش ناظر معین در طرح اقدام ملی مسکن شهرستان‌های لار، گراش، اوز و خنج، خواهد بود. نظارت مستمر میدانی بر روند اجرای طرح در شهرستان‌ها، حضور در شورای طرح اقدام ملی مسکن شهرستان‌ها، ارتباط مستمر با نماینده استانداری و ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده، از جمله وظایف ناظر معین در طرح اقدام ملی مسکن است.

مهندس عظیمی در گفت‌وگو با هفت برکه با تاکید بر این که عنوان نظارتی است و نه اجرایی، گفت:«با توجه به صحبت‌های ریاست جمهوری مبنی بر تسریع در روند اجرای طرح مسکن ملی و توجه ویژه استاندار فارس به بخش نهضت ملی، استانداری یک قرارگاه جهادی تشکیل داده است و دکتر حق بین را به عنوان فرمانده قرارگاه تعیین کرده است. ناظران معین از طرف قرارگاه بر روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن نظارت می‌کنند.»

او با اشاره به این که بعد از این گزارش‌های مسئولین شهرستان‌ها در رابطه با مراحل اجرای طرح راستی‌آزمایی خواهد شد، گفت:«هدف این است که برای تسریع در اجرای پروژه، استانداری به یک آمار واقعی‌تر برسد و تخلفات و کم‌کاری‌های احتمالی به استان گزارش شود تا هر چه سریع مشکلات رفع شود. بررسی و حل مشکلات شخصی جز وظایف ما نیست و کار ما بیشتر گزارش مشکلاتی اساسی مانند اشکال در روند پرداخت وام‌های بانکی یا تاخیر در تامین انشعاب آب و … است.»

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top