بستن

۱۱۳ خانواده سه فرزندی، از دولت زمین رایگان گرفتند + اسامی

هفت‌برکه: زمین‌های واگذاری به خانوارهای سه‌فرزندی با انجام قرعه‌کشی در فرمانداری گراش مشخص شد.

بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانوارهایی که فرزند سوم آن‌ها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ متولد شده است زمین رایگان اختصاص داده می‌شود. این خانواده‌ها باید در سامانه saman.mrud.ir ثبت‌نام کنند.

بر اساس اعلام اداره راه و شهرسازی گراش، تعداد ۱۷۷ خانوار شهرستان برای تشکیل پرونده به اداره راه و شهرسازی گراش مراجعه کرده‌اند که پس از بررسی مدارک، تا تاریخ ۱۴۰۲/۴/۱۰، تعداد ۱۱۳ خانوار مشمول واگذاری زمین تشخیص داده شدند.

به گزارش فرمانداری گراش، دوشنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۲ مراسم قرعه‌کشی و انتخاب قطعات با حضور تعدادی از روسای ادارات و جمعی از خانواده‌های مشمول طرح در محل فرمانداری گراش برگزار شد که به هر خانوار یک قطعه زمین به مساحت حدود ۲۰۰ متر مربع  اختصاص یافت.

زمین‌های خانواده‌های سه فرزندی در اراضی ۶۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن شهر گراش در ورودی گراش از سمت اوز، محدوده پشت فنی و حرفه‌ای قرار دارد. 

واگذاری این زمین‌ها رایگان است و ممکن است هزینه‌ای برای آماده‌سازی زمین از متقاضیان دریافت شود. 

اسامی این خانواده‌ها از طرف فرمانداری منتشر شده است و افراد ثبت‌نامی برای اطلاع از قطعه زمین اختصاص یافته می‌توانند به فرمانداری یا راه و شهرسازی گراش مراجعه کنند.

 

 

1 نظر

  1. چطوربه ما پس ندادند برای چیزی که دولت داده و حق همه هست هم گراش پارتی بازی میکنه و اول برای گراشی ها ست و ما مردم فداغ رو اصلا اهمیتی نمیدن بعد از چند ماه که ثبت نام کردیم و تحویل دادیم مدارک هنوز برای بررسی هم نفرستادن لار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top