بستن

مسجدی برای درس خواندن

هفت برکه: نشست مسجدمحوری شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان گراش، در مسجد فاطمه الزهرا(س) برگزار شد. در حاشیه این نشست از هیات امنای این مسجد، به خاطر همکاری و میزبانی از دانش‌آموزان حاضر در اعتکاف علمی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌ گراش، ۲۹ خرداد ۱۴۰۲، نشست مسجدمحوری شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان گراش با هدف ارتباط مستقیم مسئولان آ.پ با مردم و پاسخگویی به سؤالات حوزه‌ی تعلیم و تربیت مردم، بعد از نماز مغرب و عشا برگزار شد.

این نشست دوشنبه‌های هر هفته در مساجد سراسر استان فارس برگزار می‌شود. در این نشست محمدعلی فرجی، مدیر آموزش و پرورش؛ مهرزاد رستم‌پور، معاون آموزشی؛ مهرداد بدیع‌زادگان، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی؛ مرتضی ایزدی، کارشناس آموزش متوسطه و فنی‌وکاردانش؛ امین مهرابی، کارشناس پاسخگویی به شکایات‌ – بازرسی و جمعی از دانش‌آموزان و مردم حضور داشتند.

تمرکز بر فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در هنرستان‌ها، ثبت‌نام دانش‌آموزان بر اساس طرح آدرس، راه‌اندازی مدارس شاهد دخترانه در آینده، برگزاری طرح ۱۸ روزه کنکور ویژه‌ی دانش‌آموزان دوازدهم، کیفیت فعالیت‌های پرورشی و معرفتی‌ در مدارس، موضوعات و سؤالاتی بود که در این جلسه یک‌ساعت‌ونیمه مطرح شد.

در حاشیه نشست مسجد محوری گراش از هیات امنای مسجد میزبان اعتکاف علمی دانش‌آموزی، حاج‌مهدی جعفری، فعال فرهنگی و آموزشی و هیأت امنای مسجد فاطمه الزهرا، بابت همکاری همه‌جانبه با آموزش و پرورش گراش تقدیر شد.

طرح اعتکاف علمی دانش‌آموزی از بهمن ماه ۱۴۰۱ در دو مرحله برگزار شد. مهرزاد رستم‌پور، معاون آموزشی آ.پ گراش در این رابطه گفت:«مرحله‌ی اول این طرح از بهمن‌ماه شروع شد و تا عید ادامه داشت. بعد از عید هم تا زمان کنکور مرحله‌ی دوم این طرح است که همچنان ادامه‌ دارد. نزدیک به ۱۵ تا ۲۰ نفر از دانش‌آموزان پسر مدارس محبی و سیدالشهدا در این طرح حضور دارند.»

او ادامه داد:«مطالعه‌ی مستمر و برگزاری برخی کلاس‌های آموزشی در مسجد، از برنامه‌های این طرح بود. هدف اولیه این طرح آمادگی برای امتحانات نهایی بود. هدف دوم کنکور است. ما برای تابستان نیز مراحل دیگر این طرح را برگزار خواهیم کرد تا دانش‌آموزان از فرصت تابستان استفاده کنند. محل برگزاری اعتکاف علمی دانش‌آموزان پسر در مسجد فاطمه الزهرا بود و هست که صمیمانه از همکاری‌های این مسجد قدردانی می‌کنیم.»

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top