بستن

دریافت ارز مسافری در فرودگاه لار

هفت‌برکه: با افتتاح باجه ارزی بانک‌ملی در فرودگاه لارستان، هشتمین فرودگاه کشور است که خدماتی مانند دریافت ارز مسافری در داخل فرودگاه انجام می‌شود.  

به گزارش هفت‌برکه باجه ارزی ریالی بانک ملی ایران با کد ۷۶۳۶ در فرودگاه بین‌المللی ایت‌الله آیت‌اللهی لارستان آغاز به کار کرد. مراسم افتتاح این باجه ۷ خردادماه ۱۴۰۲ با حضور فرماندار لارستان، روسای امور شعب بانک ملی و رییس شعب استان فارس برگزار شد.

پرداخت ارز مسافرتی، ارائه خدمات ۲۴ ساعته ارزی، افتتاح انواع حساب‌های ارزی و ریالی، دریافت ارز حاصل از صادرات، دریافت ارز همراه مسافر از جمله خدمات این باجه بانکی خواهد بود.

بانک‌ملی ۲۰۰ میلیارد تومان به جاده جهرم – لار تزریق کرده است

کریم ریگی‌زادگان رییس شعب بانک ملی در استان فارس گفت: «۱۷۴ شعبه بانک ملی در استان فارس خدمات‌رسانی می‌کند. ما در راستای مسئولیت اجتماعی خود قدم‌های زیادی برداشتیم از جمله با پیگیری نماینده و فرماندار در جاده جهرم لار ۲۰۰ میلیارد تومان تزریق بودجه داشتیم. که من در مسیر آمدن به لار دیدم که دارد کار انجام می‌شود.»

ریگی‌زادگان گفت: «دست نیاز بانک ملی به سمت شماست. حوزه لارستان همیشه یکی از حوزه‌های خوبی ماست اما در سال‌های اخیر شاهد کاهش سپرده‌گذاری هستیم. اگر شما کمک کنید و ما افزایش سپرده داشته باشیم می‌توانیم در مقوله اقتصاد و تولید کمک کنیم.»

رییس شعب بانک ملی فارس قول داد در آینده نزدیک دستگاه‌های خودپرداز هوشمند ارزی (BTM) نیز از در فرودگاه لار نصب شود تا مشتریان و متقاضیان واجد شرایط این امکان را داشته باشند که مبلغ ارز مصوب را با دستگاه‌های خودپرداز دریافت کنند و خدمات دریافت ارز ۲۴ ساعته شود. 

هشتمین فرودگاه کشور در ارائه خدمات ارزی

صولتی رییس فرودگاه لارستان در سخنان کوتاهی گفت: «به همان نسبت که در فرودگاه توسعه‌ پیدا کردیم باید ارگان‌های مرتبط هم ارتقا پیدا کنند. ما هشتمین فرودگاه در کل کشور و نخستین شهرستان غیر مرکز استان هستیم که باجه خدمات ارزی داریم.»

محمدحسینیان رییس شعب بانک ملی در لارستان گفت: «فرودگاه لارستان همه زیرساخت‌ها را برای ما فراهم کردند تا بتوانیم خدمات نوین را به مردم حوزه لارستان ارائه کنیم. ما امروز مفتخریم که به جمع هشت فرودگاه بین‌المللی در ارائه خدمات ارزی و ریالی بپیوندیم. با توجه به افزایش روزانه پروازهای روزانه این فرودگاه به یکی از فرودگاه‌های اصلی کشور خواهد شد.»

سرپرست بانک‌های ملی جنوب فارس گفت: «چنانچه گشایشی در مبادلات ارزی بین‌اللمللی ایجاد شود بانک ملی شعبه لار، آماده ارائه خدمات است. هر چه فعالیت و سرمایه‌گذاری خود را بیشتر کنیم توجه اولیا بانک بیشتر خواهد شد. صندوق امانت هم لار برای ارائه خدمات فعال است.»

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top