بستن

سهمیه گراش در آزمون فراگیر استخدامی دهم: ۴ نفر امور مالیاتی، یک نفر راه و شهرسازی

هفت برکه: در آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور،۳ نیروی مالیاتی و ۱ نیروی فناوری اطلاعات در اداره امور مالیاتی شهرستان گراش و یک کارشناس در اداره‌ی راه و شهرسازی گراش استخدام می‌شوند.

به گزارش هفت برکه: با اعطای مجوز به کارگیری چهار نیرو در اداره امور مالیات شهرستان گراش، سه نفر در بخش مالیات و یک نفر در بخش فناوری اطلاعات این اداره استخدام خواهند شد. همچنین در اداره‌ی راه و شهرسازی گراش نیز یک کارشناس راه، ساختمان و شهرسازی استخدام می‌شود.

متقاضیان برای ثبت‌نام در آزمون استخدامی دهم برای این دو نهاد و سایر سازمان‌ها می‌توانند به سایت جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir مراجعه کنند. آخرین مهلت ثبت نام در این آزمون، پایان روز دوشنبه، چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ است و این تاریخ تمدید نمی‌شود.

این آزمون جمعه ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود و کارت شرکت در آزمون از تاریخ سه شنبه ۹ خردادماه ۱۴۰۲ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir قرار خواهد گرفت.

هر پنج سهمیه گراش در سهمیه آزاد قرار دارد و همه افراد می‌توانند از این سهمیه استفاده کنند. اولویت جذب نیرو، با افراد بومی شهرستان است. داوطلبی بومی شهرستانی تلقی می‌شود که متولد یا ساکن با سابقه ده سال سکونت در همان شهرستان باشد. افراد متاهل و دارای فرزند نیز در آزمون امتیاز ویژه دارند. 

انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان، داشتن حداقل سن ۲۰ سال تمام و داشتن حداکثر ۴۰ سال تمام برای استخدام از جمله شرایط عمومی داوطلبین برای شرکت در این آزمون است.تبصره‌هایی وجود دارد که به شرط حداکثر سن اضافه می‌شود که متقاضیان می‌توانند جهت اطلاع به سایت جهاد دانشگاهی مراجعه کنند.

داشتن مدرک کارشناسی و بالاتر رشته‌های حسابداری، مدیریت و علوم اقتصادی از جمله شرایط شرکت در آزمون استخدامی در اداره مالیات به عنوان مامور مالیات است و داشتن مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های مرتبط با کامپیوتر و فناوری اطلاعات نیز شرط شرکت در آزمون استخدامی اداره مالیات به عنوان کارشناس فناوری اطلاعات است.

برای کارشناس راه و ساختمان اداره راه و شهرسازی نیز داشتن مدرک مهندسی عمران، معماری یا نقشه‌برداری ضروری است.

به جز یک سهمیه اداره راه و شهرسازی گراش، اداره کل راه و شهرسازی لارستان نیز دارای ۸ سهمیه استخدامی در شغل‌های کارشناس روابط عمومی، امور اداری، حراست، برنامه و بودجه، حقوقی و  کارشناس راه و ساختمان است که ۷ شهرستان جنوب فارس می‌توانند از سهمیه بومی این اداره کل استفاده کنند. 

دفترچه آزمون را هفت‌برکه دریافت کنید.

 

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top