بستن

آغاز دوباره فعالیت استخر و سونای شهرداری اوز از ماه رمضان

هفت برکه: محمد خوشبخت مدیر مجموعه استخر و سونای شهرداری اوز از شما دعوت می‌کند تا انواع ورزش‌ها و تفریحات آبی را در این مجموعه تجربه کنید.

به گزارش هفت برکه مجموعه‌ی استخر و سونای شهرداری اوز در کمربندی، نرسیده به مسکن مهر، جنب آب شیرین کن خیریه قرار دارد و از پنجم فروردین ۱۴۰۲ فعالیت خود را آغاز می‌کند.

محمد خوشبخت، سرپرست هیات شنا گراش، پیش از این نیز با این مجموعه همکاری داشته است او در دوره جدید فعالیت  مدیر استخر و سونای شهرداری اوز است. خوشبخت در ورزش شنا دارای مدارک مربی‌گری شنا درجه ۲، نجات غریق درجه ۱، غواص یک ستاره، مربی آبدرمانی است و مقام سوم شنای کرال پشت کارکنان علوم پزشکی کشور را نیز در کارنامه دارد.

خوشبخت فعالیتش را در سال ۹۷ در قالب تیم فعالیت‌های آبی گراشنا با ۱۵ ناجی و مربی گراشی با اداره ورزش و جوانان اوز در استخر اوز شروع کرده است. استخر و سونای شهرداری اوز از سال ۷۶ ساخته شده است. سال ۹۲ بازسازی و تعمیر شده و خوشبخت از سال ۹۷ به عنوان مربی و ناجی در این استخر فعالیت داشته‌ است. با آمدن کرونا استخر‌ها تعطیل شدند. و بعد از آن استخر به شهرداری اوز تحویل داده شد. با توجه به فعالیت‌ها و سابقه که خوشبخت از قبل در اوز داشته است، شهرداری اوز، مدیریت این استخر را به خوشبخت پیشنهاد داد و او از یک تیر ۱۴۰۱ مدیریت این مجموعه را پذیرفت.»

اما استخر و سونای شهرداری اوز چه امتیازی دارد و چه امکاناتی در اختیار شما قرار خواهد داد؟ مدیر این مجموعه می‌گوید:«ما در سانس آزاد، آب‌درمانی، ایروبیک در آب، آموزش شنا و تیم شنا داریم و در سانس خصوصی مدارس، مساجد و … می‌توانند با کمترین هزینه در این استخر فعالیت داشته باشند. سونا و جکوزی نیز امسال به بهره‌برداری رسیده است. از امتیازهای مجموعه استخر و شنای شهرداری اوز مجهز بودن به امکانات و تجهیزات آبدرمانی و داشتن مربی با تجربه و دارای مدرک در زمینه‌ی آب درمانی است.»

او با بیان این که مجموعه استخر و سونای شهرداری اوز در ماه مبارک رمضان نیز فعال است گفت:« استخر در روزهای فرد(یک‌شنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه» ویژه آقایان است و سانس آموزشی ساعت ۲۰، سانس آزاد ساعت ۲۱ و سانس آبدرمانی ساعت ۲۲ برگزار می‌شود. برنامه‌ها در روزهای زوج«شنبه، دوشنبه و چهارشنبه» نیز ویژه‌ی بانوان است. بانوان نیز سانس آموزشی ساعت ۲۰ و سانس آزاد ساعت ۲۱ برگزار می‌شود. اگر اطلاعات بیشتری هم نیاز داشتید می‌توانید با شماره‌ی ۰۹۰۲۳۸۲۲۹۳۹ ویژه آقایان و ۰۹۳۰۸۱۹۰۸۴۰ ویژه بانوان تماس بگیرید. و یا به صفحه‌های ewaz.shena و estakhr_shardari_ewaz در اینستاگرام سربزنید. برنامه استخر بعد از ماه مبارک رمضان تغییر خواهد کرد.»

خوشبخت خیال شما را از رعایت بهداشت و نظافت در این مجموعه راحت می‌کند و می‌گوید:« تمام نکات در زمینه‌ی بهداشت،تمیزی و نظافت در این مجموعه رعایت می‌شود و فضا و محیطی کاملا بهداشتی در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار دارد. به واسطه‌ی این شرایط و همچنین داشتن مربی‌های کاربلد، مراجعه کنندگان ما فقط شهروندان اوزی نیستند و علاقه‌مندان به فعالیت‌های آبی از گراش،لار،خنج و شهرهای اطراف نیز به مجموعه ما سر می‌زنند.»

او همچنین اشاره‌ای به فعالیت‌های مجموعه استخر و شنای شهرداری اوز می‌کند:«در این مدت جشنواره‌های متعددی را در این استخر برگزار کردیم. جشنواره شنای دانش‌آموزی دختران و پسران، جشنواره شنای کارمندان، جشنواره شنای بزرگسالان، فستیوال شادی در آب بانوان، آموزش شنا و… از جمله این فعالیت‌ها است.»

او در پایان از چند نفر که در طول این مدت با او همکاری زیادی داشته‌اند قدردانی کرد و گفت:«لازم می‌دانم از آقای کراماتی شهردار اوز، خانم برازنده رییس شورای شهر اوز، آقای صابری مدیر سابق استخر و خانم آزرمی مدیر بانوان استخر و همه مربی و ناجی‌های اوزی و گراشی که در این مدت سنگ تمام گذاشتند، تشکر کنم.»

 

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top