بستن

هنرستان زاهدی گراش در لیست مسمومیت‌های سریالی مدارس

هفت‌برکه: در ادامه مسمومیت‌های سریالی مدارس، چند دانش‌آموز هنرستان زاهدی گراش نیز به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش هفت‌برکه، ساعت حدود ۱۲:۳۰ امروز ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱ دو نفر از دانش‌آموزان هنرستان زاهدی گراش اعلام کردند که احساس ناخوشایندی دارند که در تماس با اورژانس دو آمبولانس از سوی اورژانس ۱۱۵ گراش به هنرستان زاهدی واقع در بلوار سپاه اعزام شد.

بررسی هفت‌برکه نشان می‌دهد تا ساعت ۱۵، هفت‌ نفر از دانش‌آموزان این هنرستان که احساس خارش در گلو یا آبریزش از چشم داشتند به بیمارستان گراش مراجعه کرده‌اند. سه نفر از کادر آموزشی هنرستان نیز جزو مراجعین امروز بیمارستان دیده می‌شود. اما وضعیت عمومی همه آن‌ها خوب است و تنها سه نفر از دانش‌آموزان برای اطمینان از سلامت خود به همراه خانواده در بیمارستان هستند. 

افراد حاضر در محل، استشمام بوی خاصی در بخشی از هنرستان را تایید می‌کنند و پرسنل آموزش و پرورش و نیروهای امنیتی برای جستجوی منبع انتشار بو در هنرستان حضور داشتند. یکی از احتمالات موجود، بوی ترکیبات مواد رنگ‌زنی در خیابان مجاور هنرستان است. البته همانند موارد دیگر که در کشور رخ داده است دلیل قطعی ماجرا مشخص نیست. 

تاکنون تصمیمی در مورد تعطیلی مدارس از سوی آموزش و پرورش اعلام نشده است و تصمیم‌گیری در این مورد باید در سطح ملی اعلام شود. هر چند بعضی از خانواده‌ها اعلام کرده‌اند که تصمیم دارند فرزندان خود را تا اطمینان از سلامت آنان به مدرسه نفرستند.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top