بستن

ورزش مادران و دختران کنار هم در روز زن

هفت برکه: امور بانوان اداره ورزش و جوانان گراش به مناسبت روز زن چند برنامه متنوع فرهنگی ورزشی برگزار کرد که شاخص‌ترین آن مسابقه مادر و دختر بود.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش امور بانوان و اداره ورزش و جوانان با اجرای برنامه‌های متنوع در روزهای ۲۱ تا ۲۳ دی ماه به مناسبت روز زن با حضور بانوان ورزشکار، این روز را گرامی داشتند.

با برگزاری مسابقه مادر و دختر در سالن سه هزار نفری محبی در روز چهارشنبه، این جشن آغاز شد، ورزش همگانی، مسابقه پلانک و … بخش‌هایی از این برنامه بود. ویژه برنامه دیگری که در این روز اجرا شد برنامه‌ای بود تحت عنوان «آیه‌های عشق، مادر» که با حضور جمعی از مادران و دختران برگزار شد.

پنج‌شنبه، در روز دوم گرامیداشت روز زن، جمعی از بانوان به دیدار مادر شهید عباسپور رفتند. روز جمعه ۲۳ دی ماه نیز دورهمی بانوان ورزشکار در تنگ آب با برپایی موکب زورخانه مولا علی(ع) و صرف صبحانه آغاز شد و اجرای راپل گروه نینجاکاران پایان بخش برنامه صبحگاهی بود.

بعد از آن همه ورزشکاران با حضور در باشگاه سوارکاری ملت و اجرای برنامه‌های ورزشی در قالب جام منتظران (سوارکاری با اسب، مسابقه هفت سنگ و طناب کشی) و برنامه‌های فرهنگی دیگری چون تقدیر از بانوان هم‌نام فاطمه و مادران و نواب هیات‌ها زیر نظر معصومه پورشمسی، مدیریت باشگاه و صرف ناهار، روز خوبی برای بانوان ورزشکار رقم خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top