بستن

برندگان سومین مسابقه «مالک اشتر زمان» معرفی شدند

هفت‌برکه: دبیرخانه‌ی سومین دوره مسابقه استانی «مالک اشتر زمان»، مسابقه گویندگی و تولیدات رادیویی در شهرستان گراش، با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اسامی برندگان این دوره را اعلام کرد.

سومین دوره‌ی این مسابقه ویژه شهرستان‌های استان فارس در سه بخش گویندگی، نمایش رادیویی و تیزر در گراش برگزار شد. برای شرکت در این دوره از مسابقه ۳۳ اثر به دبیرخانه ارسال شده بود که بیشتر آنها از شهرستان گراش بودند. آثاری که از استان‌هایی چون تهران، کرج  و سمنان ارسال شده بودند، از مسابقه کنار گذاشته شدند. هیات گزینش مسابقه شامل محمدعلی شامحمدی، مدیر عامل انجمن گویندگی صدای ماندگار گراش؛ محمد رستم‌پور، رییس انجمن؛ و طاهره آهنی، مسئول دبیرخانه مسابقه، در مرحله‌ی اول آثار را بازبینی و گزینش کردند.

هیات داوران این دوره از مسابقه را سجاد فتحی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش؛ مریم محمودی، کارشناس هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش؛ مجید فرجی، هنرمند و فرهنگی و فرمانده حوزه مقاومت شهید بهادری گراش؛ و محمدحسن نام‌آور، خبرنگار صدا و سیمای مرکز فارس تشکیل می‌دادند. این داوران، افراد زیر را در بخش‌های مختلف مسابقه برگزیده اعلام کردند:

در بخش گویندگی، حنانه محمدی به مقام اول؛ ثنا جابرفدایی به مقام دوم، و زهرا ستاری و طاها یاسین به طور مشترک به مقام سوم رسیدند.

در بخش تیزر، سیده معصومه موسوی به مقام اول و فاطمه حقارت به مقام دوم رسید. در این بخش بتول نادرپور از طرف دبیرخانه مسابقه شایسته‌ی تقدیر شناخته شد.

در بخش نمایش رادیویی نیز هیات داوران مهدی فلاحتی (از نیریز) را شایسته‌ی تقدیر دانستند.

دبیرخانه‌ی مسابقه اعلام کرد جوایز و هدایای برندگان و تقدیرشدگان در مراسمی روز ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۱ تقدیم خواهد شد.

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top