بستن

لامرد ۵۰ کیلومتر به پارسیان نزدیک می‌شود

با احداث برزگراه لامرد- پارسیان مسیر دسترسی لامرد به منطقه اقتصادی پارسیان ۵۰ کیلومتر کم می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان:  مراسم آغاز به کار این بزرگراه با حضور دکتر قادری نماینده مردم شیراز درمجلس شورای اسلامی، مهندس نصر مدیر کل راه وشهرسازی لارستان، دکتر موسوی نماینده مردم لامرد درمجلس شورای اسلامی، محمود صفری فرماندار شهرستان لامرد وجمعی از مسئولان محلی ومردمی حضور داشتند.

مهندس داریوش نصر مدیرکل راه و ترابری لارستان درخصوص مشخصات این پروژه عنوان داشت: با احداث این بزرگراه مسیر ۹۴ کیلومتری لامرد- پارسیان ۵۰ کیلومتر کاهش یافته و به ۴۲ کیلومتر می‌رسد. اعتبار این پروژه ۱۳۸ میلیاردتومان است و تعداد۶ تونل در این مسیر احداث خواهدشد این محور به صورت چهار خطه اجرا خواهدشد.

وی افزود: فاز اول این بزرگراه به طول ۱/۴ کیلومتر است که در حدود یک میلیون وشصت هزارمتر مکعب خاکبرداری ودویست وبیست هزارمتر مکعب خاکریزی وعملیات بتن ۱۴ هزار متر مکعب می باشد.

دکتر سید موسی موسوی نماینده مردم لامرد ومهر درمجلس شورای اسلامی گفت: این پروژه همان پروژه مسیر توسعه است که شیراز را از طریق فیروز آباد-خنج- لامرد به پارسیان متصل می‌کند.

 نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی عنوان نمود: باتوجه به شرایط کنونی دولت اخذ مجوز احداث چنین پروژه‌ای بسیار سخت است که خوشبختانه هم اکنون با همکاری دوستان‌مان دراداره کل راه وشهرسازی و استانداری این امر محقق شد.

در پایان این مراسم با حضور مسئولان محلی واستانی عملیات آغازین این پروژه به صورت انفجاری انجام گردید.

1 نظر

  1. پس حتما این همون پروژه ای هست که سر لار و گراش و اوز ، هر سه بی کلاه می مونه!!!
    بهتره که لار الکی خودش رو فقط اداره کل ندونه و دست به کاری بزنند و راه های مواصلاتی خودشون رو درست کنند.
    در این مورد ضرر برای بیرم و اوز و خود لار هست.
    و در آخر اینکه بهتره و به نفع خودشونه که تونل گردنه بالنگستان را پیگیری و افتتاح کنند ( حتی بصورت دوبانده ).
    البته ممکنه الان موقعیت رو درک نکنند و وقتی بفهمند که دیر شده.

    پیشنهادم به گریشنا این هست که در این رابطه یک مطلب و مقاله کامل بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top