بستن

انحراف خودرو خانواده گراشی در جاده اوز

هفت‌برکه: در انحراف و واژگونی خودرو ال۹۰ در جاده گراش – اوز، مادر خانواده مصدوم و دختر خانواده پس از انتقال به بیمارستان، به دلیل ضربه به سر فوت شد.

به گزارش روابط عمومی هلال احمر، یکشنبه ۴ دی‌ماه ۱۴۰۱ یک دستگاه خودروی ال۹۰ با دو سرنشین مادر و دختر ۲۲ ساله‌شان از گراش به مقصد اوز در حال حرکت بودند که به دلیل انحراف خودرو و برخورد با تابلو کنار جاده خودرو واژگون شد.

راننده به صورت سرپایی درمان و سرنشین دیگر به دلیل پرت شدن از خودرو و سطح هوشیاری پایین برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شد.

ناصر دلخوش، رییس اورژانس ۱۱۵ گراش در گفتگو با هفت‌برکه در خصوص این حادثه گفت:‌ «حادثه ۸:۱۲ دقیقه صبح اتفاق افتاد و بعد از تماس با اورژانس دو دستگاه آمبولانس با ۵ کارشناس و آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند، سرنشین حادثه دیده متاسفانه با خودرو شخصی برای درمان راهی بیمارستان شده بود و البته مشکل خاصی هم نداشتند، اما سرنشین دیگر که دخترشان بود به دلیل ترومای شدید و سطح هوشیاری پایین بعد کنترل خونریزی و جابجایی استاندارد ترومایی به بیمارستان گراش برای ادامه درمان و احیا منتقل شد.»

دلخوش در ادامه افزود: «به نظر می‌رسد اگر سرنشین دیگر کمربند خود را بسته بود شاید با این شدت جراحت وارد نمی‌شد، توصیه می‌کنم حتما همه سرنشینان خودرو کمربند خود را ببندد و با سرعت مطمئن حرکت کنند.»

تکمیل و تصحیح خبر : فاطمه نعمتی‌پور دختر خانواده که از ناحیه سر ضربه دیده بود متاسفانه در بیمارستان فوت شد. در خبر اولیه از محل حادثه تعداد سرنشینان خودرو سه نفر ذکر شده بود که تعداد دو نفر صحیح است. 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top