بستن

برخورد شتر و سایپا در وسط جاده گراش – اوز

هفت‌برکه: حضور بدون ساربان شترها در جاده‌های گراش یک بار دیگر حادثه‌ساز شد.

به گزارش هلال‌ احمر گراش، ۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت هشت و نیم شب، با تماس تلفنی با پایگاه امداد و نجات شهدای امدادگر مبنی بر برخورد یک دستگاه سایپا باری با یک نفر شتر در جاده گراش _ اوز، خودرو نجات هلال‌ احمر به محل حادثه اعزام شد.

در برخورد شتر با جلو سایپا کاپوت و شیشه جلو سایپا آسیب دیده بود. رانند سایپا نیز مشکل جدی نداشت که به صورت سرپایی مداوا شد. پای شتر حادثه دیده در این برخورد شکست تا این شتر به ناچار راهی کشتارگاه شود.

بر اساس اعلام نیروهای امدادی حاضر در محل، به جز این شتر، شتر دیگری نیز در جاده حضور داشت که باعث اختلال در ترافیک جاده بین‌ شهری شده بود. 

۶ بهمن ۱۳۹۸ نیز در همین جاده برخورد ماشین بونکر سیمان با دو شتر باعث آسیب به این ماشین سنگین و کشته شدن هر دو شتر شد. 

حسن مرادی، مدیر جهاد کشاورزی گراش، در مورد مسئولیت این شترها گفت: «مسئولیت شترها همانند دام‌های دیگر به طور کامل بر عهده مالک است. البته مقرراتی داریم که شترها باید پلاک‌کوبی و بیمه شوند که اگر حادثه‌ای رخ داد خسارت طرفین از طریق بیمه پرداخت شود. همچنین برای شترها نصب شبرنگ هم لازم است که در تردد شبانه میزان حوادث کاهش پیدا کند.»

حضور شترهای سرگردان در داخل شهر گراش نیز وضعیت خطرناکی را به وجود آورده است. هفت‌برکه بارها تصاویر مربوط به حضور شترها را در پارک شهر و بلوارهای اصلی شهر مانند بلوار شیخ احمد انصاری و بلوار سرداران منتشر کرده است.

غلامی، مسئول امور شهر شهرداری گراش، گفت: «در این مورد در حال جمع‌آوری مدارک هستیم که از طریق قضایی با فرد متخلف برخورد کنیم.»

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

  1. الان که این شترهای بی صاحب د سطح شهردر حال تردد هستند بهتر نیست روانه شتارگاه بشند و بعد ذبع کزدن بین فقرا پخش بشه و ثواب ان برای صاحب نداشتش

  2. با سلام خبری مبنی بر ساخت و ساز مجموعه ای در سرزمین های گراش در توسط بیگانه های شهر ی دیگر و با پشتیبانی هژمونی خواه منطقه در اینیستا گرام پخش شده است .گریشنای گرامی چرا اینقدر به روز نیستید که خبرها را به موقع پخش نمیکنید ..نکند همان اتهامی که چندین وقت پیش به شما زده بودن که دست نشانده لاری ها هستید صحت دارد .والسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top