بستن

۱۳ فروردین مرتضی دارشی در تلویزیون

آوریل نیوز: مرتضی دارشی دبیر با سابقه گراشی مهمان یک برنامه تلویزیونی خواهد بود.
برنامه علمی «آیینه عبرت معلمان» ساعت ۱۵:۳۰ عصر سه‌شنبه‌ها از شبکه آموزش پخش می‌شود. مرتضی دارشی دبیر ریاضی از گراش مهمان ویژه برنامه نوروزی این شبکه است. مرتضی دارشی با مدرک کارشناسی ارشد ریاضی سابقه ۱۷ سال معلمی دارد که دو سال آن را در خارج از کشور گذرانده است. او امسال از ناحیه گردن دچار آسیب دیدگی شد که به تشخیص دکتر خواست‌خدایی پزشک متخصص شیرازی دلیل آن نفرین و آه دانش‌آموزان بوده است.
در سفر بهمن‌ماه حاجی‌بابایی به لارستان از خدمات دارشی در تحمل اصابت نفرین دانش‌آموزان و والدین آنان تقدیر شد. دارشی با ارتقا رتبه امسال مدیریت کانون فرهنگی تربیتی را بر عهده دارد. او در گفتگوی با روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش گراش گفت: در صورت توفیق خدمت با وجود همه جوسازی‌ها به سختگیری خود در نمره دادن ادامه خواهد داد.
برنامه «آیینه عبرت معلمان» ویژه «معلم از جان گذشته مرتضی دارشی» روز ۱۳ فروردین از شبکه آموزش پخش می‌شود. بیش از این قرار بود که استاد محمد کریمیان که بر اساس آمارگیری روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گراش بیشترین میزان دعای خیر را کسب کرده بود در این برنامه حاضر شود. اما با توجه به در پیش بودن انتخابات شورای اسلامی شهر و ممنوعیت تبلیغات پیش از موعد یکی از دیگر معلمان گراشی جایگزین شد. دانشجویان استاد کریمیان به طور میانگین نمره ۱۹.۱۳ را از ایشان دریافت کرده‌اند.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

4 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top