بستن

شاعران و نویسندگان گراش به دنبال همکاری با دیگر ارگان‌ها

گریشنا: پنج عضو گروه دبیران انجمن شاعران و نویسندگان گراش برای شش ماه آینده در جای خود تثبیت شدند.

امروز جمعه ۲۵/۱۲/۹۱، بیست و پنجمین مجمع عمومی انجمن شاعران و نویسندگان در خانه فرهنگ گراش برگزار شد. مجمع عمومی انجمن هر شش ماه یکبار برگزار می‌شود. اعضا با حضور خود در مجمع عمومی ، روند کاری دوره بیست و چهارم را بررسی کردند و پیشنهادات جدیدی جهت بهبود این روند نیز داده شد که دبیران دوره بیست و پنجم باید آن پیشنهادات را اجرایی کنند. در آخر جلسه هم طبق روال معمول از بین اعضای کاندیدا برای گروه دبیران، گروه دبیران دوره بعد انجمن انتخاب شدند.

حبیبه بخشی، فاطمه یوسفی، علی‌اکبر شاه‌محمدی، مسعود غفوری و رضا شیروان دبیران دوره قبل بودند که با انتخاب اعضا برای یک دوره شش ماهه دیگر سرپرستی انجمن را بر عهده گرفتند.

سیزده سال از عمر انجمن شاعران و نویسندگان گراش می‌گذرد و به جرات می‌توان گفت از محدود تشکل‌های فرهنگی است که با گذشت سالها به صورت منظم و مستمر به کار خود ادامه داده است. رضا شیروان دبیر انتشارات انجمن می‌گوید: «گروه دبیران همواره کوشیده‌‌اند تا با اعمال نظرات و ایده‌‌های نو و ترویج مطالعه و مطالعه و مطالعه در بین اعضا، در به روز بودن این انجمن قدم بردارند.»

دبیران دوره بیست و چهارم برگزاری جشن هفتصد در خانه عظیمی‌ها، برنامه کارنامه، مشق هفته را از جمله کارهای مهمی خواندند که در این دوره اجرا شد. مسعود غفوری سردبیر انجمن شاعران و نویسندگان گراش بررسی ماهانه ادبیات جهان، اجرای شب شعرهای بیشتر در طول دوره بعد و همکاری با مدارس و دیگر ارگانها را از برنامه‌های انجمن در سال ۱۳۹۲ معرفی کرد.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top