بستن

«جعفر دانشور» در تیم قهرمان سوارکاری استقامتی کشور

هفت‌برکه: جعفر دانشور، سوارکار گراشی، همراه با استقامت الف جنوب، قهرمان تیمی لیگ سال ۱۴۰۱ کشور شد.

به گزارش هفت‌برکه، آخرین مسابقات لیگ سواری استقامت کشور (۱۴٠٠) در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ با حضور یازده تیم از سراسر کشور به میزبانی سنندج کردستان برگزار گردید. پس از اتمام مسابقات و بسته شدن جدول لیگ سال ۱۴۰۰، تیم سواری استقامت جنوب کشور با حضور سوارکار نام‌آشنای استقامت فارس، جعفر دانشور، مقام اول لیگ کشور را به خود اختصاص داد.

در قسمت انفرادی نیز امیرحسین دانشور و جعفر دانشور مشترکا مقام هشتم ۸۰ کیلومتر کشور را در این مسابقات به خود اختصاص دادند.

در بخش تیمی مسابقات بین ۱۱ تیم از سراسر کشور برگزار شد که تیم استقامت الف جنوب کشور مقام اول را بدست آورد.

جعفر دانشور با ۴۴ سال سن حدود ۲۵ سال در رشته‌های مختلف کورس، پرش و استقامت در سوارکاری سابقه دارد. او از ۱۵ سال پیش به صورت حرفه‌ای به عنوان مربی تجربی و سوارکار روی رشته استقامت تمرکز کرده است و در حال حاضر مسئولیت کمیته گردشگری سوارکاری را برعهده دارد.

رتبه‌بندی نهایی سوارکاران کشور با پایان یافتن این مسابقات و به زودی از سوی فدراسیون سوارکاری اعلام می‌شود ولی با توجه اینکه قبل از این مسابقه دانشور رتبه ۷ کشوری را در کانامه خود داشت احتمال اینکه به رتبه شش صعود کند وجود دارد.

صبح یکشنبه ۲۹ خرداماه ۱۴۰۱ مراسم استقبال از این سوارکار نام آشنای گراشی با حضور محسن افشار، رئیس اداره ورزش و جوانان گراش و مردم در مقابل شهرداری  انجام شد.

 

 

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top