بستن

رضایت اکبری از عملکرد ورزشکاران در سال ۹۱

میرزا اکبری از عملکرد ورزشکاران به ویژه فوتبالیست‌های باشگاه هلال احمر اعلام رضایت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان میرزا اکبری رئیس این اداره با بیان این که ورزش شهرستان سال پر باری را پشت سرگذاشت. اظهار داشت حضور قدرتمندانه تیم فوتبال جوانان و بزرگسالان هلال احمر به مدیریت حاج فرسوده در رقابتهای لیگ برتر فارس و دسته سه کشور بیانگر این واقعیت است که گراش ریشه در فوتبال فارس دارد. هلال احمر در رویارویی با نمایندگان خوزستان، کرمان، بوشهر و هرمزگان که با صرف هزینه های هنگفت قدم به رقابتهای لیگ دسته سه کشور گذاشته بودند با اقتدار از اعتبار فوتبال فارس دفاع کرد و به کسب مقام سوم این مسابقات نائل آمد در مسابقات لیگ برتر جوانان استان هم هلال احمر با شایستگی ضمن کسب عنوان قهرمانی به رقابتهای لیگ کشور صعود کرد.

اکبری افزود درخشش چشمگیر سوسن باختر بانوی خردسال گراشی در مسابقات اسکیت قهرمانی کشور و اخذ دو نشان طلا در این رقابتها، مقام اول تیم اهداف پروازی جوانان گراش در مسابقات استان و کسب چند مدال طلا، نقره و برنز توسط عبدالله محمدی، ابوالقاسم شیری و خانم‌ها ساره اسدنژاد و مرضیه فیلی در تیروکمان، کسب دو عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی تیمی کونگ فو استان در رده جوانان و بزرگسالان و اخذ ده‌ها نشان افتخار توسط ورزشکاران این شهرستان در رقابتهای سوارکاری(کورس، پرش و استقامت)، پرس سینه، فیگور، کونگ فو، تکواندو، شنا، اسکیت و پینگ پنگ قهرمانی استان و کشور باعث شد تا ورزش گراش سال پر باری را تجربه کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تصریح کرد برگزاری کلاس و کارگاه‌های آموزش داوری و مربیگری، برگزاری جشنواره ورزشی روستایی عشایری در بخش ارد و اعزام تیم فوتسال بانوان شهرستان به مسابقات قهرمانی استان از دیگر فعالیت های اداره ورزش و جوانان در سال۹۱ بود. اکبری ضمن تقدیر و قدردانی از تلاش و زحمات روسای هیئت‌های ورزشی و اعضای هیئت امنا، مهندس قائدی شهردار محترم و اعضای شورای شهر بخصوص جناب دکتر محبی گفت سال پرباری برای همه عزیزان به ویژه ورزشکاران آرزو می‌کنیم.

اکبری همچنین از زحمات حاج محمود مشتاقی در جریان سفر تیم فوتبال هلال احمر به کیش قدردانی کرد و گفت تلاش این پیشکسوت ورزش در پذیرایی و مهمان نوازی از فوتبالیست ها قابل ستایش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top