بستن

نساجی مازندران با اسپانسر گراشی قهرمان جام حذفی شد

هفت‌برکه: امسال «جک رسلر» با مدیریت علیرضا اسعدی، تاجر جوان گراشی، اسپانسر تیم فوتبال باسابقه‌ی نساجی مازندران است. این تیم هفته‌ی گذشته به اولین جام ملی تاریخ باشگاه و همچنین اولین جام سراسری برای استان مازندران دست یافت و به رقابت‌های آسیایی صعود کرد.

 

هفتم اردیبهشت ۱۴۰۱ در فینال رقابت‌های جام حذفی، نساجی مازندران با پیروزی یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی تهران، جام را بالای سر برد. بر روی لباس بازیکنان این باشگاه ۶۳ساله، امسال تصویر نوشابه‌ی انرژی‌زای «جک رسلر» (که در فارسی جک وستر هم خوانده می‌شود) با نام انگلیسی Jack Wrestler نقش بسته بود.

علیرضا اسعدی، تاجر گراشی فعال در امارات، از چند سال پیش مالکیت این برند معروف را در اختیار دارد. اسعدی که خود سابقه‌ی بازی در تیم فوتبال جوشن گراش را نیز در کارنامه دارد، از چند سال پیش مطب فیزیوتراپی خود را در گراش تعطیل کرد و برای تجارت به امارات رفت. او اکنون یکی از افراد موفق در میان نسل جوان تاجران گراشی است.

اسعدی در گفت‌وگو با هفت‌برکه، در مورد تصمیمش برای اسپانسرینگ تیم نساجی مازندران می‌گوید: «ما از ابتدای این فصل قصد داشتیم اسپانسر یک تیم فوتبال در سطح اول کشور شویم. در ابتدا تیم فجر سپاسی شیراز را در نظر گرفتیم بتوانیم کمکی به ورزش استان خودمان هم بکنیم. تا پای عقد قرارداد هم رفتیم، اما به دلایلی این قرارداد به سرانجام نرسید. در نهایت به سراغ تیم سابقه‌دار و محبوب نساجی مازندران رفتیم.»

گفتنی است که این تیم در لیگ برتر فوتبال ایران نیز حضور دارد. نساجی قائم‌شهر قدیمی‌ترین باشگاه فوتبال تمام استان‌های شمالی کشور و از قدیمی‌ترین و پرهوادارترین تیم‌های کشور است (در ویکیپدیا بیشتر بخوانید).

اسعدی در مورد امیدش به موفقیت این تیم از ابتدای فصل هم می‌گوید: «تیم‌های بسیار خوب و محبوبی در سطح استان‌های کشور هستند که واقعا سزاوار حمایت‌اند و اگر خوب حمایت شوند، می‌توانند به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنند؛ از جمله فجر سپاسی، شاهین بوشهر، و همین تیم خوب نساجی مازندران. با توجه به شناختی که از سرمربی و مربیان و همچنین بازیکنان این تیم داشتیم، واقعا امید داشتیم که این تیم بتواند شگفتی‌ساز شود.»

علیرضا اسعدی حالا امیدوار است که با آسیایی شدن تیم نساجی مازندران، معروفیت برند «جک رسلر» را نیز گسترش دهد: «با قهرمانی تیم نساجی و حضورش در رقابت‌های آسیایی، ما برنامه‌های خوبی برای این تیم داریم. امیدواریم در آینده، خبرهای شگفتی‌سازی این تیم را در رقابت‌های ملی و بین‌المللی بخوانیم. همچنین آرزو دارم که در آینده این توفق را داشته باشیم که به ورزش کشور و منطقه و علی‌الخصوص شهر خودم گراش بیشتر خدمت کنیم.»

 

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top