بستن

برنامه‌ریزی برای هفته هنر انقلاب اسلامی

هفت‌برکه: در جلسه ستاد بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی با معرفی حبیب‌الله فروزش به عنوان رییس کانون بسیج هنرمندان گراش، برنامه‌های مختلفی از ساخت المان در سطح شهر تا برگزاری برنامه‌های فرهنگی مصوب شد.

۱۸ تا ۲۵ فروردین‌ماه  به مناسبت سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی به عنوان هفته هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است. به گزارش روابط عمومی کانون بسیج هنرمندان شهرستان گراش اولین جلسه ی ستاد گرامیداشت هفته‌ی هنر انقلاب صبح روز دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ با حضور روسای ادارات و مسوولین ارگان‌ها در سالن جلسات فرمانداری گراش برگزار شد.

در این جلسه فرماندار گراش ضمن خوشامد به حاضرین در خصوص اهمیت هفته هنر انقلاب و علت نام گذاری این هفته که به یاد سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی است سخن گفت: این هفته می‌بایست عرصه هنر انقلاب در سطح شهرستان با برگزاری برنامه های شاخص و انقلابی برای عموم مردم عرضه گردد.

پس از فرماندار سرگرد پاسدار دهقانی‌فر مسوول بازرسی و تعالی ناحیه بسیج گراش با معرفی مسئول کانون بسیج هنرمندان و هیات اجرایی به تبیین رهنمودهای رهبر انقلاب و شعار سال ۱۴۰۱ پرداخت و در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص شعار سال تاکید کرد: «امروز مسوولین و مردم باید در کنار هم و با همدلی و هم افزایی به محقق نمودن شعار سال کمک کنند.»

سرگرد دهقانی فر با تشریح اهداف و برنامه‌های هفته هنر انقلاب گفت: «امروز بهترین و بزرگترین هدف، ترویج شعار و تبیین هنر انقلاب و دفاع مقدس و ترویج این هنر در بین آحاد مردم و هنرمندان است.»

در جلسه حبیب‌اله فروزش از هنرمندان باسابقه شهرستان گراش که از سال‌های دفاع مقدس در حوزه‌های نمایش، تولیدات رادیویی و هنرهای تجسمی فعالیت داشته است به عنوان مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان گراش معرف شد.

حبیب اله فروزش با ارائه‌ی طرح و برنامه‌های راهبردی کانون، به راهکارهای تخصصی هنر انقلاب اشاره و بر بسیجی‌وار بودن در عمل تاکید کرد. فروزش گفت: «با جمع بندی نظرات و پیشنهادهای ارائه شده، مصوبات اجرایی به ادارات و سازمانها ارسال خواهد شد.»

پس از آن معصومه بهمنی معاون برنامه‌ریزی و امور اجرایی کانون بسیج هنرمندان به تبیین و ارائه‌ی نظرات خود پرداخت و بر اجرایی شدن چند برنامه شاخص در این هفته تاکید کرد.

در این جلسه این برنامه‌ها به عنوان برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی مصوب شد:

– فضا سازی سطح شهر با موضوع هنر انقلاب و شهدا

– معرفی شهید شاخص هنرمند

– برگزاری شب شعر یا عصر شعر انقلاب

– نشست صمیمی هنرمندان با مسوولین

– تجلیل از نویسندگان و هنرمندان در عرصه‌ی هنر انقلاب

– تجلیل از پرچمدار انقلاب در گراش سید عباس معصومی

– ساخت المان انقلاب و نصب در میدان شهر

– استفاده از پارک ورزش برای اجرای برنامه‌های کانون بسیج هنرمندان

– استفاده از ظرفیت خانه‌ی شهیدان عظیمی برای برگزاری برنامه‌های این هفته

– برگزاری نمایشگاه خوشنویسی شهید محسن بهمنی در نماز جمعه

– برگزاری مسابقه نقاشی بچه‌های انقلاب

– برگزاری مسابقات فوتسال هنرمندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top