بستن

پایان هفته‌ی هنر انقلاب اسلامی با «موقعیت مهدی»

هفت‌برکه: با تماشای فیلم موقعیت مهدی ویژه برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در گراش که امسال گسترده‌تر برگزار شده بود، به پایان رسید.

به گزارش هفت‌برکه، ۲۰ تا ۲۶ فروردین‌ماه هفته هنر انقلاب اسلامی است که به همین مناسبت کانون بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش با همکاری نهادهای دیگر اقدام به برگزاری چند برنامه در سطح شهر کردند.

روز چهارشنبه ۲۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۰، چند تن از هنرمندان و فرهنگیان بسیجی گراش و کارمندان فرهنگ و ارشاد اسلامی با امام جمعه گراش دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنجشنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ دختران دهه نودی در حسینیه گلزار شهدای گراش، سرود سلام فرمانده را مقابل مسئولین ادارت، نهادها و خانواده‌هایشان همخوانی کردند. در این حسینیه که مزار پاک چندین تن از شهدای گراش است، پنج تن از شهدای هنرمند نیز به خاک سپرده شده‌اند.

روز جمعه ۲۶ فروردین نیز، پس از رونمایی از پوستر شهید محسن بهمنی، هنرمند خطاط گراشی که توسط علی قنبرپور، نقاش و خطاط مطرح شهرستان، طراحی شده بود، فیلم موقعیت مهدی به طور ویژه در سینما فرهنگ گراش، به نمایش درآمد.

در این رویداد که با حضور امام جمعه، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانده سپاه، مسئول کانون بسیج هنرمندان، مسئولین ادارات و نهادها و خانواده‌های عزیز شهدا، برگزار شد، فیلم موقعیت مهدی به عنوان آیین پایانی برنامه‌های این هفته، آخرین لحظات اکران خود بر روی پرده سینما را داشت.

 

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

1 نظر

  1. سلام علیکم

    احتمالا بزودی گزارش کار یک هفته ای که با اجرای بیش از بیست برنامه متنوع انجام و در حال انجام است را به سمع و نظر مردم شریف خواهند رساند و به اینگونه نوشته ها توجه نکنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top