بستن

لیست ۶۰۹ نفر اولویت‌های مسکن ملی گراش

هفت‌برکه: ثبت‌نام‌های مسکن ملی تاکنون در چند مرحله انجام شده است که تاکنون بیش از ۵۱۰۰ نفر در مراحل مختلف ثبت‌نام کرده‌اند.

یکی از سوالات همیشگی مردم در مورد ترتیب اولویت‌ها بعد از ثبت‌نام است. به گزارش هفت‌برکه تاکنون شش نوبت ثبت‌نام مسکن ملی انجام شده است که گراشی‌ها در مرحله اول، پنجم و ششم امکان ثبت‌ داشته‌اند.

در مرحله اول ۲۰۰ نفر در ۱۵ دقیقه ثبت‌نام کردند و با بسته شدن سامانه امکان ادامه ثبت‌نام وجود نداشت. بعد از بررسی پرونده‌ها در نهایت اسامی ۱۱۵ نفر نهایی شد که پروانه ساختمانی اکثر بلوک‌های  این گروه صادر شده است. 

در مرحله دوم، سوم و چهارم گراش ثبت‌نامی داشت ثبت‌نام مرحله پنجم در اواخر دولت روحانی در خرداد ۱۴۰۰ انجام شد. در این مرحله پرونده ۶۰۹ نفر ثبت‌نامی شهرستان گراش نهایی شد.

۴ بهمن ۱۴۰۰ مراسم قرعه‌کشی با حضور هیات نظارت در فرمانداری گراش برگزار شد. اولویت بندی ۱ الی ۶۰۹ نفر با انجام قرعه‌کشی مشخص و فایل آن از سوی بنیاد مسکن منتشر شد. ۸۵ نفر اول برای تکمیل ظرفیت به ۱۱۵ نفر قبلی اضافه شد تا سهمیه ۲۰۰ نفر اولیه گراش تکمیل شود. 

۵۲۴ نفر باقی‌مانده نیز به ترتیب اولویت‌بندی شده‌اند تا بعد از تکمیل مدارک مراحل بلوک‌بندی و اختصاص زمین برای آن‌ها انجام شود. در حال حاضر این گروه باید باید برای تکمیل مدارک اقدام کنند.

در اطلاعیه بنیاد مسکن در مورد انتشار اسامی ثبت‌نامی مرحله پنجم مسکن ملی تاکید شده است: «هرکدام از متقاضیانی که نام آن‌ها در لیست قرعه‌کشی وجود دارد به منزله تخصیص قطعی نمی‌باشد و در هر مرحله ای که مشخص گردد نامبرده شرایط احراز سکونت و شرایط واگذاری را برابر بخشنامه های وزارت راه و شهرسازی نداشته باشند ثبت نام و تایید آنان کان لم یکن تلقی می‌گردد.»

این ۶۰۹ نفر باید برای تکمیل پرونده به دفتر تسهیلگر بنیاد مسکن گراش مراجعه کنند. در غیر این صورت از لیست اولویت حذف خواهند گردید. شهر رایانه به مدیریت مهدی شکاری واقع در بلوار سپاه به عنوان دفتر تسهیلگر بنیاد مسکن معرفی شده است. 

دوره جدید ثبت‌نام مسکن ملی به نام نهضت ملی مسکن از ۱۸ مهرماه ۱۴۰۰ در دولت رییسی آغاز شد. در این مرحله تاکنون در گراش حدود چهار هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند که مراحل تشکیل پرونده و بررسی مدارک آنان در حال انجام است. تا اسفندماه بررسی مدارک حدود ۱۵۰۰ نفر نهایی شده است ولی ترتیب و اولویت‌بندی آن‌ها در ماه‌های آینده مشخص می‌شود. 

در این فایل PDF ترتیب اولویت اسامی ۶۰۹ نفر ثبت‌نامی مرحله  پنجم مسکن ملی را می‌توانید ببینید:

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top