بستن

استاتیس: هتل‌سازی گراشی‌ها در بندرعباس

هفت‌برکه: هتل چهار ستاره استاتیس در بندرعاس با همکاری و سرمایه‌گذاری شرکت غلامرضا و محمدحسین زمانی گراشی در دبی و فروشگاه لوازم خانگی دلخوش در بندرعباس به بهره‌برداری رسید.

شاپور دلخوش، مدیر هتل استاتیس، در گفت‌وگو با هفت‌برکه گفت: این هتل بیستم بهمن‌ماه به طور رسمی با حضور دکتر دوستی، استاندار هرمزگان، افتتاح شد و خدمات به مهمانان در این هتل آغاز شده است.

دلخوش در ادامه می‌گوید: «این هتل در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و با زیربنای سه هزار متر مربع در ده طبقه با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد ریال ساخته شده و با داشتن ۵۷ اتاق و ظرفیت ۱۳۰ تخت پذیرای مهمانان است. این هتل در بندرعباس، مرکز شهر، پشت سیتی‌سنتر، کوچه قوام ۱۰/۱۰ قرار دارد.»

او با اشاره به این موضوع که هتل استاتیس تخفیفاتی را برای مسافران گراشی در بندرعباس در نظر خواهد گرفت، گفت: «با توجه به همبستگی و اتحاد همیشگی مردم گراش و صمیمت بین همشهریان پیش‌بینی می‌کنیم گراشی‌ها استقبال خوبی از هتل استاتیس داشته باشند، هر چند ممکن است برخی از همشهریان هتل‌های دیگری را برای اقامت خود در سفر ترجیح دهند. ما در مجموعه هتل به بهترین نحو ممکن میزبان مهمانان گراشی هستیم و قطعا تخفیفاتی برای همشهریهای عزیز لحاظ خواهد شد.»

دلخوش نداشتن توجیه اقتصادی را دلیل عدم ساخت هتل در گراش می‌داند و می‌گوید: «واقعیت این است که ساخت هتل در مراکز کوچک توجیه اقتصادی ندارد اما به هر حال تاسیس هتل استاتیس توسط یک فرد گراشی در بندرعباس باعث رفاه همشهریان عزیز گراشی خواهد بود. اما ما امیدواریم با سرمایه‌گذاری بیشتر در مسیر رشد صنعت گردشگردی در قالب گروه‌های مردمی و تاسیس مراکز کوچک بومگردی در گراش، فرصت اشتغال بیشتری برای سایر فعالان گردشگری فراهم شود و از ظرفیت و جاذبه‌های طبیعی شهرستان گراش استفاده و شهر عزیزمان به یکی از مناطق هدف در زمینه‌ی صنعت گردشگری تبدیل شود.»

 

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top