بستن

افزایش مبتلایان در گراش: چشمک اُمیکرون

با افزایش یکباره آمار مبتلایان صدای اخطار کرونا در گراش شنیده شد.

به گزارش هفت‌برکه در حالی که در روزهای اخیر آمار روزانه مبتلایان کرونا در گراش یک یا دو نفر بود. سه‌شنبه ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۰ به یکباره آمار مبتلایان کرونا به ۱۷ نفر رسید. در این روز از ۲۸ تست ارسالی به آزمایشاه کرونا ۱۳ نفر و از ۱۳ تست فوری نیز ۴ بیمار جدید شناسایی شدند. 

اولین توصیه روابط عمومی علوم پزشکی گراش به مبتلایان جدید رعایت اصول صحیح قرنطینه است و همشهریان دیگر نیر باید استفاده مداوم از ماسک، شستشوی صحیح و اصولی دست ها و دیگر دستورالعمل های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

در صورت داشتن علائم، برای انجام تست کرونا به مرکز خدمات جامع سلامت سعادت، واقع در مسکن مهر مراجعه کنند.

دز سوم واکسن یکی از توصیه‌های اصلی برای جلوگیری از موج جدید کرونا است. در حال حاضر فقط حدود ۲۰ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال گراش دز سوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

برای دریافت دز سوم می‌توانید در ساعت‌های اداری به هر یک از سه درمانگاه گراش مراجعه کنید. درمانگاه قدیمی گراش در خیابان درمانگاه صبح روزهای تعطیل هم برای تزریق واکسن باز است. 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

4 نظر

  1. طرف میاد بانک بهش میگن ماسک یزن میگه کو کرونا؟ بفرما اینم کرونا….
    آمار بیشتر از اینه . خیلیا فکر میکنن سرماخوردگیه اصلا نمیرن تست و تو جامعه هم آزادانه رفت و آمد میکنن

  2. سلام میشه توضیح بدید واکسن چطور مانع کرونا میشه؟ و این مساله تناقض دار زدن واکسن و همچنان بالا بودن و بالا رفتن آمار مبتلایان حتی در کشورهای اروپایی چی هست؟

  3. آقای احمد شما و امثال شما واکسن نزنید. اگر قرار بود جواب این سوالات را بفهمید تا الان فهمیده بودید. بهتر است شما برای درمان و بهبود کرونا روغن های گیاهی استعمال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top