بستن

نامه به الهام به خاطر ادارات گراش

با وجود قول مساعد استاندار فارس در سفر دی‌ماه ماه خود به شهرستان گراش هنوز گره کور ادارات گراش به ویژه اداره ثبت اسناد و املاک باز نشده است.

این بار دفتر جمشید جعفرپور پر نامه‌ای به غلامحسن الهام معاون توسعه انسانی و مدیریت رییس‌جمهور خواهان حل این مشکل شده است.

در این نامه آمده است:

جناب آقای دکتر الهام

معاونت محترم توسعه منابع انسانی و مدیریت ریاست جمهور

با سلام و احترام

به اطلاع می‌رساند که شهرستان گراش از مجموعه شهرستان‌های حوزه انتخابیه، که از سال ۸۸ رسما تشکیل شده، با گذشت سه سال از شکل‌گیری کماکان از کمبود‌های فراوان اداری رنج می‌برد. این موضوع مردم ولایی این شهرستان را ناچار به سفر‌های غیر‌ضروری و مراجعه به شهرستان‌های هم‌جوار می‌نماید که موجب اتلاف وقت و هزینه و مخاطرات جانی می‌گردد. تلاش‌های صورت گرفته در این خصوص نیز عمدتا به دلیل نبود ردیف استخدامی و ساختار مصوب، چندان قرین توفیق نبوده است و این درحالی است که توسط مردم خیر‌اندیش این شهرستان آمادگی همه‌گونه کمک به دولت برای احداث بنا‌های اداری وجود دارد. از این‌رو خواهشمند است دستور فرمایید با توجه به نیاز‌های عاجل این شهرستان، با همکاری کارشناسان آن معاونت و استانداری محترم فارس نگاه ویژه‌ای به این امر مبذول داشته و در قالب بسته‌ای به رفع مشکل شهرستان گراش اقدام شود. ولی به طور عاجل اداره ثبت اسناد و املاک گراش که به همت مردم خیر، ساختمان و تجهیزات آن مهیا شده، آماده شروع به کار می‌باشد که صرفا نیازمند تعداد ده ردیف استخدامی می‌باشد. از این‌رو خواهشمند است با دستور مساعد در این خصوص به عنوان اولین قدم خیر جنابعالی امکان خدمت‌رسانی در زمینه ثبت اسناد و املاک به مردم شهرستان گراش را فراهم آورید.

دفتر جعفر‌پور

نماینده لارستان، خنج و گراش

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top