بستن

کلاهبرداری هرمی جدید در قالب ارز دیجتال

هفت‌برکه : بعد از کلاهبرداری بین‌المللی در AITradees و ارز دیجیتال تقلبی، افراد مرتبط با این گروه پروژه جدیدی هرمی با نام BVarb را برای کلاهبرداری دوباره آغاز کرده‌اند. مراجع‌ اطلاع‌رسانی برای پیشگیری، در مورد سرمایه‌گذاری در این سایت هشدار داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار رسمی در حدود دو سال پیش بود که با شفاف‌سازی رسانه‌های معتبر اینترنتی و چاپی کشور اطلاع‌رسانی‌های گسترده‌ای در خصوص یک پروژه عظیم کلاهبرداری بین‌المللی به نام AItrades آغاز شد و چهره سران اصلی این کلاهبرداری بزرگ و نجومی را برای عموم مردم نمایان شد.

حال که دشمنان انقلاب و نظام با هر ترفندی قصد بر هم زدن وضعیت اقتصادی کشور و مردم را دارند، یک چهره مبتذل و مستهجنِ شبکه‌های معاند لوس‌انجلسی به نام ش. ا که سابقه همکاری با کلاهبرداران شرکت قلابی aitrades از جمله ع. ن (ملقب به اهورا) را در کارنامه فساد خود داشته، در همکاری جدید و دیگری با سران آن شرکت قلابیدست به تبلیغ مستقیم برای پروژه جدید کلاهبرداری  فاسدین اقتصادی به نام WWW.BVARB.COM زده است.

نام برده که قبلا در شبکه‌های لوس‌انجلسی مشغول به فعالیت بوده، اکنون در ترکیه و شهر استانبول مشغول به تبلیغ و البته مهم‌تر از آن (به دلیل داشتن پاسپورت آمریکایی) مشغول به انتقال و جابجایی پولهای حاصل از این فعالیت کلاهبردارانه‌ی جدید (پولشویی) را بر عهده گرفته است.

اقدامات و پیگیری‌های قضایی در خصوص استرداد این مفسدین اقتصادی به داخل کشور در دستور کار مقامات قضایی و امنیتی کشور قرار گرفته و به زودی شاهد دستگیری این مجرمین خواهیم بود تا در پیشگاه دستگاه قضایی کشور پاسخگوی مردم و شهدای انقلاب اسلامی‌مان باشند.

از کلیه مردم خواهشمندیم تا هوشیار بوده و گول ظاهر فریبنده این فعالیت‌های به ظاهر اقتصادی را نخورند و سرمایه‌های زحمت کشیده خود را در اختیار این مفسدین‌ فی‌الارض قرار ندهند.

 

4 نظر

  1. از عجائب و غرائب اینه که کسانیکه چهره‌های مبتذل و مستهجن و کلاهبردار و معاند هستند را با حروف مقطعه فارسی نام می‌برید و مشخصات شناسنامه‌ای آنها را واضح و شفاف نمی‌گویید!!!

  2. عجب دنیایی شده، اسم و فامیل و مشخصات شناسنامه‌‌‌ای کلاهبردار که مشخص و شفاف اعلام نمی‌کنین ، چهره و صورت اونا رو هم که واضح نشون نمیدین!! میشه بگین فازتون چیه دقیقا؟؟!!!

  3. پروژه bvarb.com ادامه ی aitrade هست
    خیلی شیک سمینار میزارن فیلم برداری ممنوعه حتی خود اصل کاری ها توی پیجشون حرفی از bvarb نمیزنن توی هیچ فیلم و صدایی نمیتونید ثابت کنید طرف تبلیغ سایت رو میکنه!
    پولی رو که ازتون میگیرن هم یا بصورت تتر میگیرن یا ی شماره کارت شخص دیگه رو میدن شماره کارت خودشون رو به هیچ وجه نمیدن و شما بعد ها مجبوری از یکی که اصلا خبر نداره چیشده شکایت کنی.
    معمولا هم کلی جلسه و کنفرانس میزارن فقط واسه نحوه عضو گرفتن با دروغ و فریب طرف رو بکشونن توی مجموعه.حتی توی چت ها و … هم نمیتونید ثابت کنید اون کسی که میدونید اصل کاریه سرتون کلاه گزاشته(البته بعدا که خواستین شکایت کنید منظورمه)
    معمولا هم ویدیو های لاکچری نشون میدن میگن این ماییم قبلا بنا و لوله باز کن بودیم الان موفق شدیم به لطف ارز دیجیتال …
    مراقب باشید فریب نخورید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top