بستن

مدعیان در نیمه نهایی لیگ فوتبال گراش

هفت‌برکه: با برگزاری مرحله مقدماتی و یک چهارم لیگ فوتبال گراش تیم‌های مدعی در مرحله نیمه‌نهایی با یکدیگر رو درو می‌شوند. 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان گراش، مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال بزرگسالان گراش با انجام ۲۰ بازی به پایان رسید. از هر گروه یک تیم حدف شد و در مرحله دوم تیم‌ها به صورت ضربدری با یکدیگر رقابت کردند.

مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال بزرگسالان گراش از شنبه هشتم آبان‌ماه آغاز و یکشنبه هفتم آذرماه ۱۴۰۰ به پایان رسید. این بازی‌ها در پنج هفته و در دو گروه پنج تیمی برگزار شد، پرسپولیس نوین، شاهین، گراش جوان، انقلاب و جوشن در گروه اول و ستاره آبی، اتحاد، شهدا، استقلال و هلال احمر در گروه دوم با هم به رقابت کردند. در نهایت تیم‌های جوشن، گراش جوان، شاهین و انقلاب از گروه اول و هلال احمر، شهدا، اتحاد و استقلال از گروه دوم به مرحله حذفی مسابقات راه پیدا کردند، در مرحله گروهی مسابقات ۲۰ بازی انجام شد.

در مرحله حذفی تیم جوشن با استقلال، شهدا با انقلاب، گراش جوان با اتحاد، هلال احمر با شاهین با هم رقابت رودرو شدند و پس از برگزاری بازی‌های مرحله حذفی و مشخص شدن چهار تیم برتر قرعه‌کشی انجام و مسابقات نیمه‌نهایی مشخص خواهد شد.

در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال شهرستان گراش سه بازی برگزاری شده است که تیم‌های برتر مرحله گروهی در مرحله حذفی نیز موفق‌تر نشان دادند.

در بازی اول دوشنبه ۱۵ آذرماه جوشن صدرنشین گروه یک برابر استقلال تیم چهارم گروه دو قرار گرفت. علی شیرشمسی برای جوشن و یحیی رضایی برای استقلال گل زد تا بازی با تساوی یک بر یک در ۹۰ دقیقه به پایان برسد جوشن در ضربات پنالتی ۸ بر ۷ تیم سختکوش استقلال را شکست داد.

بازی دوم این مرحله نیز سه شنبه ۱۶ آذر به ضربات پنالتی کشید.  بازی تیم‌های شهدا  – انقلاب در ۹۰ دقیقه گلی نداشت و در ضربات پنالتی شهدا ۴ -۳ به برتری رسید.

در سومین بازی مرحله یک چهارم نهایی، گراش‌جوان با گل حمید حسن‌زاده یک بر صفر تیم اتحاد را شکست داد. در حاشیه این بازی به مناسبت روز معلولین از محمدعلی افشار تقدیر شد.

آخرین بازی این مرحله را هلال‌احمر و شاهین شنبه ۲۰ آذرماه ۱۴۰۰ برگزار کردند و هلال‌احمر با برد ۴-۲ برابر شاهین به نیمه‌نهایی صعود کرد. محسن محمدی(p)، محسن یوسفی، محمدجواد رحمانیان، مصطفی کارگشا برای هلال‌احمر گل زدند و محمدجواد آذرائین(p) و سعید رایگان گل‌های شاهین را به ثمر رساندند.

 

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top