بستن

دست‌های بخشنده به کمک بیماران کم توان جسمی آمدند

هفت‌برکه: خیرین حوزه سلامت گراش پنج دستگاه بازتوانی بیماران کم‌توان جسمی و یک دستگاه اکسیژن‌ساز را خریداری کردند.

به گزارش هفت‌برکه به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین سلامت گراش، پنج دستگاه بازتوانی بیماران کم‌توان جسمی، توسط حاج حسین سعادت، خیر حوزه سلامت خریداری و به مجمع خیرین سلامت گراش اهدا شد.

قیمت هر دستگاه ۳۵ میلیون تومان و جمعا ۱۷۵ میلیون تومان برای پنج دستگاه هزینه شده است.

سه دستگاه اهدایی برای استفاده بیماران بستری از سوی مجمع خیرین سلامت به مرکز آموزشی و درمانی امیرالمومنین(ع) اهدا شد و دو دستگاه برای استفاده عموم بیماران به انبار ملزومات مجمع خیرین سلامت انتقال داده شد.

این دستگاه به منظور بازتوانی بیماران کم‌توان جسمی، بیماران فلج اندام تحتانی و بازتوانی زانو و غیره، کمک به outofbed شدن بیماران بخش‌های ویژه و تحت مراقبت‌های ویژه استفاده می‌شود.

همچنین خیرین حوزه سلامت یک دستگاه اکسیژن‌ساز به ارزش ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خریداری و جهت استفاده بیماران نیازمند به انبار ملزومات مجمع خیرین سلامت گراش اهدا کردند.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

3 نظر

  1. درود و سلام خدا بر خیرین عزیز که اگر شما نبودین الان گراش از بشاگرد عقب‌تر بودیم خدا خیرتون بده همچنین درود بر مجمع خیرین سلامت گراش که تحول بزرگ و عظیمی در حوزه سلامت بوجود آوردند اجرتون با خداوند

  2. تقدیر و تشکر می کنم از خیر و نیک اندیش و جوان حاج حسین آقا سعادت و خاندان حاج ابوالحسن باعث افتخار این شهرستان هستید همچنین از اعضای مجمع خیرین سلامت که منشائ خیر و برکت در شهرستان هستید و در ارایه گزارش و آمار عملکرد مجمع بروز هستید شفاف سازی میکنید میدانم که متاسفانه گروهی قصد کارشکنی و ایجاد موانع دارند ومزاحمتهایی برای این مجمع تلاشگر ددرست میکنند حالا یا از روی حسادت است و یا فعالیت مجمع مانع کاسبی آنان شده است به هر صورت از زحمات شما ممنون هستیم حاجت اوا باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top