بستن

دانشجویان و ۳۰ ساله‌ها در صف واکسن

هفت‌برکه: واکسیناسیون در شهرستان گراش به رده‌‌ی سنی بالای ۳۰ سال رسید. در صورت استقبال مردم، از این هفته واکسیناسیون برای همه افراد بالای ۱۸ سال آغاز می‌شود. 

از شنبه ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۰ مرکز واکسیناسیون به مجتمع درمانی آبشار اندیشه در انتهای بلوار الله‌قلی‌خان منتقل می‌شود.

واکسیناسیون افراد ٣٠ سال به بالا (متولدین ١٣٧٠ و قبل از آن)، بدون نیاز به ثبت نام در سامانه سلامت و فقط با ارائه کارت ملی، در محل جدید در پایگاه تجمیعی واکسیناسیون علوم پزشکی انجام می‌شود. 

واکسن به افرادی تزریق می‌شود که پزشک خانواده آنها در گراش باشد. افرادی که برای تزریق دوز دوم مراجعه می‌کنند مشمول طرح زوج و فرد نمی‌باشند.

دانشجویان نیز در گراش از شنبه ۲۰ شهریورماه، با همراه داشتن کارت دانشجویی، فرم انتخاب واحد ترم جدید و کارت ملی می‌توانند برای واکسن مراجعه کنند. شرط دیگر این است که پزشک خانواده و پرونده بهداشتی فرد مربوط به شهرستان گراش باشد. 

پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در دو نوبت صبح‌ها از ساعت ٨ تا ۱۳:۳۰ و عصرها از ساعت ۱۸ تا ۲۲ فعال است. 

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی گراش در جلسه ستاد کرونا وعده داد: «اگر واکسن به دست ما برسد و تامین بشود، می‌توانیم جمعیت بالای ۱۸ سال را در طول یک هفته انجام دهیم. اپراتورهای ما از بسیج و نیروهای مردمی است و نیروهای ما فقط واکسن می‌زنند و می‌توانیم مرکز دوم را هم راه‌اندازی کنیم که البته بستگی به تامین واکسن دارد.»

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top