بستن

هیات مدیره مجمع خیرین سلامت یک سال دیگر ابقا شد

هفت‌برکه: انتخابات مجمع خیرین سلامت گراش به دلیل شرایط کرونایی و محدودیت‌ها برگزار نشد و هیات مدیره فعلی به مدت یکسال ابقا شدند.

به گزاش هفت‌برکه، انتخابات مجمع خیرین سلامت گراش هر دو سال یکبار همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، ولی امسال در گراش بنابر شرایط کرونا اعضای فعلی مجمع خیرین سلامت گراش به مدت یکسال دیگر در سمت خود ابقا شدند تا در اولین فرصت انتخابات با حضور دبیرکل مجمع خیرین کشور برگزار شود.

محمد منفرد، مدیرعامل مجمع خیریت سلامت گراش در خصوص عدم برگزاری انتخابات گفت: «بخاطر شرایط کرونایی و با موافقت تهران فعلا برای یکسال دیگر تمدید شده است، با توجه به این که انتخابات باید با حضور دبیرکل مجمع خیرین کشور و معاونین برگزار شود در حال حاضر این انتخابات لغو و به زمان دیگری موکول شده است، زمان جلسه را مجمع خیرین سلامت کشور تعیین خواهد کرد و احتمالا در دی‌ماه یا بهمن ماه سال جاری برگزار شود.»

رییس مجمع خیرین سلامت گراش در ادامه گفت: «مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش بهمن ماه سال ۹۳ با حضور دبیر کل محترم مجمع خیرین سلامت کشور مرحوم نیری و هیات همراه در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پزشکی تشکیل شد که در این جلسه اعضای هیات مدیره انتخاب و تعیین شدند. اولین جلسه هیات مدیره مجمع در تاریخ فروردین ماه ۹۴ تشکیل و با رای اکثریت محمد منفرد به عنوان مدیر عامل مجمع خیرین سلامت گراش انتخاب و منصوب گردید. جلسه مجمع عمومی هر دو سال یکبار با حضور دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور، خیرین و مسولین برگزار می‌شود.»

محمد منفرد با اشاره به اهداف کلی مجمع خیرین سلامت اظهار داشت: «تلاش برای شناسایی و هدایت و جذب خیرین بخش سلامت، احداث، تکمیل، ترمیم ، تجهیز و همیاری در امر مراکز بهداشتی و درمانی، برنامه‌ریزی به منظور تبلیغات و فرهنگ‌سازی برای جذب خیرین و کمک‌های مردمی در جهت ارتقا سلامت، ارتباط و تعامل با خیریه‌ها و سازمان‌های بین الملی در زمینه سلامت، همیاری در اداره، مددکاری و توسعه برنامه‌های مراکز آموزشی، درمانی، تحقیقاتی و پژوهشی مورد تایید از جمله اهداف مجمع خیرین سلامت گراش می‌باشد.»

منفرد در پایان خاطر نشان ساخت: «مجمع خیرین سلامت گراش مبلغ ۸ میلیارد و ۵۳۰ میلیون و ۲۴۶ هزار تومان از ابتدای پیدایش ویروس کرونا تا پایان تیرماه سال جاری اقلام ضدعفونی، ماسک و تجهیزات دیگر را از طریق خیرین برای گراش تامین کرده است. همچنین در سال ۹۹ هزینه‌ای بالغ بر ۴۷ میلیارد تومان صرف پروژه‌های عمرانی، لوازم و تجهیزات پزشکی و غیر پزشکی، اهدا زمین، پرداخت وام‌های درمانی، کارگشایی شده است.»

حاج یعقوب سعادت، حاج علی دیباچی، دکتر سیدجواد محقق، دکتر محمود سرخی، حاج محمد منفرد فرزند حاج فتح الله، حاج محمد منفرد فرزند غلام، حاج خلیل غلامی به عنوان اعضای هیات مدیره، حاج یحیی یحیایی، حاج اکبر باقرزاده به عنوان اعضای علی البدل و حاج حسین افشار و حاج محمود رادمرد به عنوان بازرسان مجمع خیرین سلامت به مدت یک سال دیگر در سمت‌های خود ابقا شدند.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

7 نظر

  1. ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت به همه دست اندرکاران مجمع خیرین سلامت گراش انصافا از شروع تاسیس آن تحول بزرگی در حوزه سلامت گراش بوجود آورده اند و یکی از شفاف ترین موسسه های خیریه این شهرستان است که عملکرد شان به سمع و اطلاع مردم و خیرین عزیز میرسانند خدا خیرشون بده دست همگی درد نکند به امید اینکه گراش به قطب بزرگ درمان و تورسیم درمانی تبدیل شود یا علی مدد

  2. احسنت بر اعضا و خیرین نیک نام گراش مایه برکت و افتخارید سلامتی جامعه منوط به سلامتی مردم است ساخت مسجد و حسینیه جز اولویت نیست

  3. درود بر پرسنل زحمتکش مجمع خیرین سلامت . من بارها به این مجمع مراجعه کردم برا دریافت کمک هزینه درمان پدرم .خدا خیرشون بده همیشه با خوشرویی کارم رو ردیف میکردن .دست مریزاد

  4. زمانیکه انسولین در داروخانه ها نبود کارکنان مجمع خیرین میبردن درب خانه هایی که انسولین نیازداشتند میبردند که خالصانه کمک کردند برای بیماران و نیازمندان من خودم شاهد بودم که دارو و ماسک و محلول میبردند برای بیماران اجرشان با خداوند من که به نوبه خود ازا آنان تشکر میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top