بستن

همه اصناف باید ساعت ۲۱:۳۰ شب تعطیل باشد.

هفت‌برکه: اتاق اصناف اعلام کرد که تمام اصناف باید ساعت ۲۱:۳۰ به کار خود خاتمه دهند و داشتن ماسک هم برای فروشندگان و هم برای مشتریان اجباری است.

محمد جنگجو رییس اتاق اصناف گراش گفت: با توجه به مصوبه ستاد کرونا تمامی اصناف به جز سه گروه پمپ‌بنزین‌ها، مطب پزشکان متخصص و داروخانه شبانه‌روزی از ساعت ۲۱:۳۰ شب به بعد مجاز به فعالیت نیستند. با توجه به این که از ساعت ۱۰ نیز مقررات منع و رفت‌ و آمد اجرا می‌شود اصناف حتما این مورد را مدنظر داشته باشند.

جنگجو با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف گفت: با همکاری ستاد کرونا قرار شد که گروه صنفی دو همچنان فعال باشند اما تاکید اصلی بر روی رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک هم توسط مغازه‌داران و هم توسط مشتریان است. به همین علت گشت‌های مشترک اصناف، بهداشت، دادستانی، نیروی انتظامی، بسیج و فرمانداری دقیق‌تر از گذشته روی این موضوع تاکید دارند و اگر فروشگاهی استفاده از ماسک را رعایت نکند، قطعا پلمب خواهد شد.

رییس اتاق اصناف گراش در مورد فعالیت کبابی‌ها  و رستوران‌ها گفت: فعالیت این صنف صرفا به صورت بیرون‌بر مجاز است و همانند دیگر مغازه‌ها باید ساعت ۲۱:۳۰ مغازه‌های خود را ببندند. همچنین با توجه به ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی، پخت عمده برای مراسم‌ها نیز ممنوع است.

جنگجو در مورد گروه‌های سه و چهار که مجاز به فعالیت در شرایط قرمز نیستند گفت: این گروه شامل گیم‌نت‌ها، تالارهای پذیرایی، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها، مراکز تفریحی آبی سرپوشیده و سرباز می‌شود و بقیه اصناف با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در ساعت‌های مشخص، مجاز به فعالیت هستند.

رییس اتحادیه اصناف گراش با دعوت از همکاران خود به رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: شرایط قرمز شهرستان برای همه ما واضح و مشخص است و ما اصناف نیز باید حداکثر تلاش خود را برای کاهش مبتلایان انجام دهیم تا هم کمکی به کادر درمان باشد و هم باعث گسترش محدودیت‌ها و تعطیلی بیشتر اصناف نشود.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top