بستن

آتش در کویت، جان محمدکریم داوری را گرفت

هفت‌برکه: محمدکریم داوری از بازرگانان گراشی شاغل در کویت که در آتش‌سوزی انبار منطقه شویخ به شدت آسیب دیده بود، ۱۴ روز بعد از حادثه درگذشت.

به گزارش هفت‌برکه، ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ آتش‌سوزی بزرگی در یکی از انبارهای لوازم خانگی در منطقه صنعتی شویخ کویت رخ داد. این آتش‌سوزی با حضور ۷ تیم آتش‌نشان سرانجام خاموش شد. تاکنون علت آتش‌سوزی به طور رسمی اعلام نشده است. در اثر این آتش‌سوزی، کارگر هندی این انبار درگذشت و کریم داوری و علیرضا طوافی، از گراشی‌های شاغل در کویت، به بیمارستان منتقل شدند.

۱۲ تیر، دو هفته بعد از آتش‌سوزی، خبر تلخ مرگ کریم داوری خانواده‌اش را به اندوه فرو برد. علیرضا طوافی، خواهرزاده او، همچنان تحت نظر است و پزشکان امیدوارند که او بتواند آسیب‌های ناشی از سوختگی را پشت سر بگذارد.

محمدکریم داوری ۵۱ساله و متولد خرداد ۱۳۴۹ است. او از حدود ۲۴ سال پیش همانند برخی از همشهریان خود برای کار به کشور کویت رفت و در صنف ظروف و لوازم آشپزخانه مشغول به کار بوده است. داوری داماد خانواده حاج عبدالحسین سرخوش، از خیرین شناخته‌شده گراش و از اعضای اصلی هیات امنا مسجد صاحب‌الزمان است. ۳ دختر کریم داوری این روزها سوگوار پدر هستند.

یکی از نزدیکان خانواده داوری در مورد مراسم خاکسپاری او گفت: «با توجه به محدودیت‌های کرونا، قرار است پیکر مرحوم سه‌شنبه از طریق پرواز کویت به شیراز منتقل شود و در تلاش هستیم روز چهارشنبه مراسم خاکسپاری را در گراش برگزار کنیم. در شرایط کرونایی موجود، مراسم یادبود صرفا به صورت خانوادگی برگزار خواهد شد.»

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top