بستن

رییسیان ستاد رضایی را در گراش راه انداخت

هفت‌برکه: فریبرز رییسیان ستاد محسن رضایی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، را در گراش راه‌اندازی کرد. بعد از ستاد رییسی، همتی و جلیلی، این چهارمین ستاد نامزدهای ریاست جمهوری است که با کمی تاخیر در هفته آخر تبلیغات در گراش فعال می‌شود. ستاد رضایی از پنجشنبه ۲۰ خرداد در مغازه‌ای در کنار میدان شهید برزگران (شهرداری) راه‌اندازی شده است.

به گزارش هفت‌برکه، رییسیان بیش از بیست سال سابقه‌ی دبیری آموزش و پرورش دارد و اکنون روابط عمومی آ. پ. گراش است. او در انتخابات سال ۱۳۸۴ ستاد هاشمی رفسنجانی را در سه‌راه درمانگاه راه انداخت، اما بعد از آن، به گفته‌ی خودش، «درگیری‌های درس و زندگی نگذاشت در انتخابات دوره‌های بعدی به دنبال ستاد نامزدهای ریاست جمهوری باشم.»

رییسیان مسئول حزب اسلامی کار است و سابقه‌ی دو دوره شرکت در انتخابات شورای شهر را نیز دارد: او در دومین دوره‌ی انتخابات شورای شهر گراش به اتفاق همسرش، خانم غلامی، نامزد انتخابات شد، اما آن دوره انتخابات در گراش برگزار نشد؛ او در سومین دوره نیز در انتخابات شورای شهر شیراز نامزد شد.

رییسیان درباره‌ی نحوه‌ی دریافت حکم ریاست ستاد رضایی نیز به هفت‌برکه می‌گوید: «واقعیتش این است که یکی از دوستان ما به نام حاج نبی رودکی که در زمان جنگ فرمانده سپاه و دو دوره نماینده مجلس از شیراز بوده است، از دوستان نزدیک آقای رضایی است. ایشان من را معرفی کرده بودند و من هم لبیک گفتم. وگرنه نه پولی به ما می‌رسد و نه در این سن و سال، به دنبال سمت و موقعیتی هستم.»

او در مورد برنامه‌های ستاد برای تبلیغات می‌گوید: «به نظر من این سری میتینگ و این چیزها راه نمی‌افتد و جلسات چهره‌به‌چهره و خانگی و بین نمازها برگزار می‌شود. واقعیتش این است که گراش حالت خاصی دارد و همیشه اینطوری بوده که انگار موج سوار می‌شوند. الآن آقای رییسی روی موج است و در هر کوی و برزن اسم آقای رییسی شنیده می‌شود. ولی بعد که انتخابات تمام شد، می‌گویند کاش آن یکی را انتخاب کرده بودیم. به نظر من باید کاری به شخص نداشته باشیم و برنامه‌ها را نگاه کنیم.»

او هدفش را از راه‌اندازی ستاد نیز اینگونه توضیح می‌دهد: «هدف اصلی‌ام این است که مردم بیایند پای صندوق رای. اینکه مردم به گفته مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری داشته باشند و هجمه‌های ماهواره‌ها و فضای مجازی گوش ندهند.»

مسئول ستاد رضایی در گراش، درباره اعضای ستاد نیز می‌گوید: «من از فرهنگیان کمک گرفته‌ام و اعضای ستاد از همکاران فرهنگی هستند، از جمله آقایان محمد خالقی، عباس فتحی، سید سعید مصطفوی، حبیب رحمانیان، یاور امیری، مجید حیدری و خانم‌ها فاطمه وفایی‌فرد و مریم غلامی.»

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top