بستن

۷۴ خانه برای صدها متقاضی

هفت‌برکه: در مرحله پنجم ثبت‌نام مسکن ملی، ثبت‌نام ۷۴ واحد باقی‌مانده طرح مسکن ملی گراش انجام می‌شود.

به گزارش هفت‌برکه ثبت نام مرحله پنجم از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ آغاز شد و تا یک هفته ادامه خواهد داشت. در مرحله اول ۲۰۰ نفر موفق به ثبت‌نام شدند اما در مرحله بررسی مدارک تعداد از آن‌ها به دلیل نداشتن شرایط حذف شدند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گراش،مهندس بیژن جمشیدی (مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی) گفت: با پیگیری های مستمر چند ماهه مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گراش و اداره کل راه و شهرسازی لارستان در مرحله پنجم ثبت نام کشوری طرح اقدام ملی، جهت تکمیل ظرفیت واحدهای باقیمانده این طرح آغاز گردید و متقاضیان این طرح میتوانند جهت ثبت نام در این طرح از طریق سامانه کشوری طرح اقدام ملی مسکن اقدام نمایند.»

ثبت‌نام این طرح از سایت http://tem.mrud.ir انجام می‌شود. متقاضیان باید ساکن شهر گراش بوده و در مرحله احراز سکونت شرایط آنان توسط کارشناسان بنیاد مسکن بررسی خواهد شد. چهار شرط فاقد زمین یا واحد مسکونی، پنج سال سابقه سکونت در شهر محل تقاضا، عدم استفاده از امکانات دولتی یا امکانات نهادهای عمومی غیردولتی مربوط به تامین مسکن و متاهل یا سرپرست خانوار برای تقاضای مسکن ملی وجود دارد.

زمین پیش‌بینی شده برای مسکن ملی در خیابان عاشورا و پشت گلزار شهدا قرار دارد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متولی ساخت این مسکن است.

در حالی که در ماه‌های پایانی فعالیت دولت قرار داریم، وعده‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برای تهیه طرح‌های تامین مسکن می‌تواند یکی از عوامل تردید شهروندان در ثبت‌نام طرح مسکن ملی باشد. هر چند در دوره اول ظرفیت شهر گراش در ۱۵دقیقه تکمیل شد و این دوره نیز استقبال زیادی از این طرح دیده می‌شود. 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top