بستن

برگزیدگان استوری‌بازی در شب یلدا

هفت‌برکه: سه استوری برگزیده مسابقه استوری بازی یلدا معرفی شدند.

یلدا امسال متفاوت از سال‌های قبل بود. موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه با همراهی شرکت محصولات غذایی تبسم برای تشویق افراد برای برگزاری یلدا به تنهایی و بدون حضور در گردهمایی‌های خانوادگی یک مسابقه برگزار کرد.

در استوری بازی شب یلدا حدود ۳۰ استوری منتشر شد که ۲۰ استوری برگزیده در صفحه هفت‌برکه بازنشر شد که می‌توانید در بخش برگزیده‌های صفحه اینستاگرامی هفت‌برکه ببنید.(لینک به اینستاگرام) از این میان این استوری‌ها سه استوری به انتخاب هیات تحریریه هفت‌برکه هدایایی را دریافت می‌کنند.

استوری اکبر حاجیان که در آن داستان‌واره‌ای را برای شب یلدای امسال نوشته بود، جایزه ۲۰۰ هزار تومانی استوری برتر را به دست آورد.

جایزه ۲۰۰ هزار تومانی استوری خلاقانه به احمدرضا خودکامه از خبرنگاران گراش رسید که یک استوری اختصاصی برای این مناسبت ساخته بود.

در بین استوری‌ها منتشر شده، صحبت‌های کودکانه سامینا شرقی مورد توجه مخاطبان هفت‌برکه قرار گرفت و بیشترین بازدید را دریافت کرد. سامینا خانم هم یک هدیه ۱۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کند.

جوایز نقدی استوری‌بازی از سوی شرکت مواد غذایی تبسم به برگزیدگان اهدا می‌شود.

نوروز امسال هم هفت‌برکه سه مسابقه برگزار کرد. قرار است جوایز این مسابقه با رفع محدودیت‌های برگزاری مراسم‌های فرهنگی، از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش اهدا شود. 

 

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top