بستن

منع رفت و آمد شبانه در گراش اعمال نمی‌شود

 اصلاحیه: منع رفت و آمد شبانه در گراش اعمال نمی‌شود

▫️هفت‌برکه: منع رفت و آمد از ساعت ۹ شب مختص شهرهای قرمز و نارنجی با جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر است و در گراش اعمال نمی‌شود.

▫️محمدکاظم جعفری دبیر ستاد پیشگیری از کرونای فرمانداری گراش به هفت‌برکه گفت: «امروز آقای علی زمانی سرپرست فرمانداری گراش استعلامی از قاسم‌پور جانشین استاندار در ستاد کرونای فارس داشتند. بر اساس اعلام استانداری ممنوعیت تردد درون شهری بر اساس مصوبه ملی در شهرهای قرمز و نارنجی بالای دویست‌هزار نفر اعمال می‌شود و شامل گراش نخواهد شد.»

▫️جعفری گفت: «دیگر مصوبات ستاد کرونا همانند محدودیت مربوط به اصناف تا زمان تشکیل جلسه بعد ستاد کرونا پابرجاست. در طی این مدت اصناف همکاری خوبی داشته‌اند و امیدواریم این همکاری در هفته جدید نیز ادامه داشته باشد و بتوانیم بدون تعطیلی کلی اصناف از وضعیت قرمز خارج شویم. ساعت شش پایان کار بخش عمده اصناف است و برخی اصناف ضروری مانند سوپرمارکت‌ها می‌توانند فقط تا ساعت ۲۰:۳۰ فعال بمانند.»

▫️دبیر ستاد کرونا شهرستان گفت: «مصوبات شورای کرونای شهرستان تابع دستورالعمل کشوری است. بخشی از شیوع کرونا از طریق گردهمایی‌های خانوادگی است و امیدواریم که مردم در این مورد همکاری داشته باشند و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی از تجمع‌های خانوادگی خودداری کنند.»

 

⚠️ #اطلاعیه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ستاد مدیریت و پیشگیری بیماری کرونا شهرستان گراش (نسخه اولیه)

بسمه تعالی
🔴 ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت مردم به ویژه اصناف و بازاریان در اجرای مصوبات ستاد ملی ، استانی و شهرستانی مدیریت و پیشگیری ویروس کرونا و با توجه به وضعیت شیوع بیماری در شهرستان، مصوبات جلسه مورخ ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ستاد شهرستانی و هماهنگی صورت گرفته با ستاد استانی موارد ذیل جهت اجرا از تاریخ شنبه ۱۵ آذر تا ۲۱ آذر به اطلاع هم شهرستانی‌های گرامی می‌رسانیم ، امید است با همکاری و مشارکت آحاد مردم شریف شهرستان شاهد کاهش بیماری باشیم :

۱️⃣فعالیت اصناف:
الف- فعالیت تمامی مشاغل گروه یک به جز سوپر مارکت‌ها، میوه‌فروشی‌ها، نانوایی‌ها، رستوران‌ها، فست‌فودی‌ها و کبابی‌ها تا ساعت ۱۸ شب
ب- فعالیت سوپرمارکت‌ها، میوه‌فروشی ها و نانوایی‌ها حداکثر تا ساعت ۲۰:۳۰ شب
ج- رستوران‌ها، فست‌فودی‌ها و کبابی حداکثر تا ساعت ۲۰:۳۰ شب و فقط به صورت بیرون‌بر مجاز به فعالیت هستند.
د- مشاغل گروه دو تا تاریخ ۱۸ آذر ۱۳۹۹ همانند مشاغل گروه یک (بند الف اطلاعیه) مجاز به فعالیت هستند و در خصوص نحوه ادامه فعالیت این صنوف بعد از این تاریخ با توجه به وضعیت شیوع بیماری در شهرستان و اعلام وزارت بهداشت تصمیم گیری خواهد شد.
هـ- مشاغل گروه سه و چهار همانند دو هفته گذشته تعطیل خواهد بود.

۲️⃣ وضعیت تردد‌ها:
الف- درخصوص ترددهای برون شهری خروج خودروهای شخصی همانند دو هفته گذشته با پلاک بومی از شهرستان به سایر شهرها ممنوع و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی نیز ممنوع می باشد، خودرو های متخلف یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.
ب- از ساعت ۲۱ شب تا ساعت ۴ صبح روز بعد تردد درون شهری ممنوع می‌باشد و خودروها و موتورسیکلت‌های متخلف ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهد شد. (لغو شد)
۳️⃣ سایر محدودیت هایی که در اطلاعیه قبلی ستاد مدیریت و پیشگیری بیماری کرونا شهرستان مصوب و اعلام گردیده است کماکان پابرجا خواهد بود.

⭕️ستاد مدیریت و پیشگیری بیماری کرونا شهرستان گراش⭕️

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top