بستن

یک مرد ۷۷ساله، شانزدهمین قربانی کرونا در گراش

هفت‌برکه: موج سوم کرونا با گرفتن اولین قربانی در شهر گراش قدرت‌نمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی علوم پزشکی گراش، امروز ۲۰ آبان ۱۳۹۹ آقای ۷۷ساله گراشی مبتلا به کرونا و‌ دارای بیماری زمینه‌ای، در بیمارستان گراش جان خود را از دست داد و تعداد فوتی‌های شهرستان به ۱۶ نفر رسید.

متوفی قبلی کرونا، بیماری تصادفی بود که از گراش به شیراز ارجاع شد و بعد از مدتی بستری در بیمارستان نمازی در مسیر بازگشت به گراش درگذشت. با توجه به تست مثبت، این بیمار در آمار کرونای گراش منظور شد تا آمار متوفیان گراش به ۱۵ نفر برسد.

تا روز سه‌شنبه ۱۰ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در بیمارستان گراش بستری هستند. از ابتدای هفته بیش از ۵۰٪ تست‌های انجام شده، مثبت گزارش می‌شود. از ۴۹ تست انجام شده روز دوشنبه، ۲۹ بیمار جدید شناسایی شد.

روز سه‌شنبه دانشکده علوم پزشکی لارستان اعلام کرد به ‌دلیل تعداد زیاد تست‌های انجام شده، نتیجه همه آنها مشخص نیست؛ لذا اعلام نتایج قطعی به فردا موکول شده است. شمار بیماران مبتلای قطعیِ بستری شده در بیمارستان‌های لار، اوز و خنج نیز با چهار نفر افزایش نسبت به روز گذشته ۱۵ نفر است و تعداد بیماران مشکوک به کرونا و بستری ۱۲ نفر است.

از نیمه آبان‌ماه، روزانه بیش از ۴۰۰ نفر در کشور قربانی کرونا می‌شوند. محدودیت‌های جدید کرونایی اصناف از امروز در ۲۵ مرکز استان و شهر‌های پرجمعیت آغاز شد. محدودیت فعالیت اصناف تا ساعت ۱۸ هنوز در گراش مصوب نشده است اما بعید نیست در روزهای آینده این محدودیت‌ها در گراش نیز اعمال شود.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top