بستن

کیوان محسنی در پشت صحنه‌ی «دوربرگردون» در شبکه سه

هفت‌برکه – گریشنا: کیوان محسنی، کارگردان جوان گراشی، کارگردانی آیتم‌های میان‌برنامه‌ی «دوربرگردون» را به عهده دارد. این برنامه که پنجشنبه و جمعه‌ها از شبکه سه با اجرای عبدالله روا پخش می‌شود، با نگاهی طنز به مقوله رانندگی و فرهنگ ترافیک می پردازد. عبدالله روا با اجرای برنامه‌ی طنز ورزشی «ویدیو چک» شناخته شد.

به گزارش خبرگزاری موج، این برنامه تلویزیونی، طنزمحور است و به تدریج میزبان چهره‌های سینما و تلویزیون، ورزشکاران و شخصیت‌های مرتبط با رانندگی، فرهنگ ترافیک و بیمه خواهد بود. این برنامه سرگرمی در ۵۲ قسمت به عنوان یکی از ‌برنامه‌های تابستانه شبکه سه سیما در حال پخش است. عبدالله روا و سلیم ثنائی، تهیه‌کنندگان این مجموعه‌اند و احسان حسینی نیز کارگردانی «دوربرگردون» را بر عهده دارد.

کیوان محسنی درباره‌ی همکاری با این تیم می‌گوید: «از حدود یک ماه قبل از اعلام رسمی کرونا در ایران با این گروه شروع به کار کردم و احتمالا تا یک ماه دیگر ضبط آیتم‌ها ادامه داشته باشد. گروه کارگردانی و تهیه‌کنندگان، چند تا از فیلم‌های من را در فیلیمو و وٌدیو دیده بودند و از آنجا که من برای نگارش فیلمنامه بلندم در تهران بودم، با چند جلسه حضوری، این همکاری شکل گرفت.»

او در مورد همکارانش در این پروژه نیز می‌گوید: «دستیارم اینجا مهران حیدری است. سعی کردم از کسانی که در پروژه‌های قبلی با من همکاری کرده‌اند هم استفاده کنم. احسان فرنام برای فیلمبرداری چند آیتم با ما همکاری کرد، اما به خاطر شیوع کرونا مجبور شد به لار برگردد و فیلمبردار هوایی جایگزین کردیم.»

 

8 نظر

  1. همین شمایی که گفتی صدای و سیمای میلی برای به دست آوردن موقعیت و پول و شهرت رو همه اعتقادات و شعارهای قبلیتون پا میذارید!
    شما فقط شعاریدددد، شعاررررر🤣

  2. آقای محسنی ما شما رو به عنوان فیلمساز و هنرمند مستقل کسی که دغدغه فرهنگ مردم و شهر خودش و ایران رو داره می شناختیم با رفتن به صدا و سیمایی که سالهاست مورد نفرت مردم قرار داره به شخصیت و حیثیت خودت لطمه وارد میکنی داداش
    ما دوست داریم شما پیشرفت کنی اما با رفتن به صدا و سیما مطمن باش دیگه اون محبوبیت سابق رو از دست میدی چون دیگه توی جبهه مردم نیستی

  3. اونایی که میگن رسانه میلی قبول داریم که رسانه ها ما محافظه کار هست و مثل شبکه سی ان ان آمریکا همش برعلیه دیگر کشورهاست ولی تنها راه پیشرفت کیوان همان رفتن در رسانه و سینماست .اونجا هست که ایشان شناخته می شود .باید خودش را مطرح کند .باید به تهران و کلان شهر رفت .باید دید را بازتر کرد .پیشرفت یک مسیر دارد و برای پیشرفت باید خود را در سطع کشور و جهان مطرح کرد.شهر گراش برای ایشان هیچ آینده ای ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top