بستن

بنیاد علمی نوآوران عضو می‌پذیرد

علاقه‌مندان فعالیت‌های علمی با عضویت در انجمن‌های «الکترونیک و رباتیک» و «نجوم و اخترشناسی» و «هوافضا» می‌توانند از امکانات بنیاد علمی نوآوران جوان برای پژوهش استفاده کنند.

بر اساس اطلاعیه بنیاد علمی نوآوران جوان وابسته به مسجد صاحب‌الزمان (عج) علاقه‌مندان می‌توانند با همراه داشتن فتوکپی شناسنامه و دو قطعه عکس و مراجعه به مسجد صاحب‌الزمان(عج)، ساختمان غدیر، طبقه اول در این انجمن‌ها ثبت‌نام کنند. این بنیاد کتابخانه، اینترنت و مشاوره پژوهشی را به رایگان در اختیار دانش‌پژوهان قرار می‌دهد.

در برنامه‌های انجمن نجوم و اخترشناسی برنامه‌هایی شامل آموزش عکسی نجومی، آموزش ستاره شناسی، آموزش کار با تلسکوپ و رصد آسمان شب، تورهای رصد، برگزاری کارگاه ساخت ابزارهای نجومی پیش‌بینی شده است. مدیریت انجمن نجوم را احمد قنبری بر عهده دارد.

آشنایی با قطعات الکترونیکی، آموزش نرم‌افزار Proteus برای شبیه‌سازی مدارهای الکترونیکی و دیجیتالی، طراحی مدارهای میکرو کنترلر‌ها، هواپیمای مدل، برگزاری مسابقات روبوتیک و ارائه مشاوره برای ثبت اختراع و شرکت در جشنواره خوارزمی از مهمترین برنامه‌های انجمن الکترونیک و هوافضا خواهد بود. مدیریت انجمن هوافضا بر عهده محمد کارگر است.

به گزارش سایت بنیاد، بنیاد علمی نوآوران هم اکنون دارای سه انجمن علمی انجمن الکترونیک و رباتیک ، انجمن نجوم و انجمن هوا و فضا است. همچنان با دور جدید فعالیت‌های بنیاد علمی، سایت این بنیاد (لینک) نیز راه‌اندازی شد.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

4 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top