بستن

به‌روز شدن با سومین کارگاه وب و موبایل

سومین دوره کارگاه یک‌روزه اینترنت و موبایل برای آشنایی کاربران با امکانات رسانه‌های اجتماعی فردا پنجشنبه سوم مرداد برگزار می‌شود.

به گزارش سایت بنیاد علمی گراش این کارگاه سوم مرداد ۱۳۹۲ و در سالن سلف سرویس دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار می شود. زمان کارگاه به دو بخش تقسیم شده است. بخش نخست از ساعت ۶ عصر آغاز می‌شود و مباحثی عمومی در حوزه امنیت عمومی، سیستم‌های عامل‌های موبایل، روش‌های اتصال به اینترنت، نصب افزونه‌ها  و … ارائه خواهد شد. بعد از افطار و نماز بخش دوم از ساعت ۹ شب آغاز می‌شود.

بنیاد علمی گراش و شرکت‌های رایانت، هرمز کامپیوتر و شهر ارتباطات (اچم‌نت) برگزارکنندگان کارگاه هستند. هزینه شرکت در این کارگاه ۱۰,۰۰۰ تومان تعیین شده است و متقاضیان برای ثبت نام می‌توانند به یکی از مکان‌های شرکت رایانت، شرکت هرمز کامپیوتر ، شرکت شهر ارتباطات (اچم نت) و دفتر بنیاد علمی گراش مراجعه کنند و یا برای ثبت نام به صورت آنلاین، اینجا را کلیک کنند. شرکت در این کارگاه برای اعضا ممتاز بنیاد علمی رایگان است.

برگزارکنندگان اعلام کرده‌اند که در اختیار داشتن لپ‌تاپ (به ازای هر دو نفر یک دستگاه)، الزامی است. همچنین بهتر است گوشی دارای سیستم عامل اندروید یا IOS باشد. اینترنت به صورت بی‌سیم در اختیار گذاشته خواهد شد پس سعی کنید درایور کارت شبکه بیسم لپ تاپ نصب باشد.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top