بستن

تلفیق رزمایش بیولوژیکی با حرکت فرهنگی

هفت‌برکه- گریشنا: رزمایش بیولوژیکی-فرهنگی صاحب الامر (عج) با حضور نیروهای بسیجی شب نیمه شعبان در گراش اجرا شد.

این رزمایش ۲۰ فروردین‌ماه ۱۳۹۹ همزمان با با سعادت امام زمان(عج) برگزار شد. نیروهای عمل‌کننده در این رزمایش بعد از تجمع در حسینیه ابوالفضل(ع) با توجه به محدودیت‌های اجتماعی به وجود آمده با رعایت موارد بهداشتی آمادگی خود را برای کمک به پایان دادن ویروس منحوس کرونا عملیاتی کردند.

در این رزمایش مجموعه‌های مختلف مردمی از جمله بسیجیان، کانون‌های فرهنگی، هیئات مذهبی در محورهای فرهنگی، گندزدایی، رسانه‌ای و اهدای بسته‌های بهداشتی فعالیت کردند. گندزدایی معابر بر اساس برنامه از پیش تعیین شده، اهدای بسته‌های بهداشتی به خانواده‌ها، اجرای سرود میدانی و همچنین اجرای سنت گهواره از بخش‌های جالب‌ توجه این رزمایش بود.

رابط عمومی پایگاه مقاومت صاحب‌الزمان در مورد ضرورت این همایش نوشت: «با توجه به اعلام رهبر معظم انقلاب مبنی بر احتمال ساختگی بودن ویروس کویید١٩(کرونا) مجموعه های مختلف مردمی شهرستان گراش در حرکتی منسجم و هماهنگ در رزمایش بیولوژیکی-فرهنگی صاحب الامر(عج) شرکت کردند.»

این رزمایش با میزبانی مسجد و پایگاه مقاومت حضرت صاحب الزمان(عج) و حوزه مقاومت سردار شهید قاسم بهادری و همکاری و حضور و نظارت مقامات قضایی، بهداشتی و مراجع نظارتی برگزار شد. مجموعه مسجد و پایگاه مقاومت حضرت صاحب الزمان(عج) از همکاری و تعامل سایر مجموعه‌ها در روند اجرای این برنامه تشکر کرد.

عکس‌های حسن خواجی، مصطفی محسن‌زاده و محمد نجاتی را از این رزمایش ببینید:

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top