بستن

عینک بهراد یک‌سالگی‌اش را جشن گرفت

گزارش آگهی گریشنا: عینک بهرداد اولین سالگرد افتتاح شعبه یک خود را روز چهارشنبه ۲۳ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ جشن گرفت.

به گزارش هفت‌برکه، شعبه یک عینک بهراد روز ۲۳ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ در خیابان امام، روبه‌روی بانک ملی افتتاح شد؛ و حالا به مناسبت اولین سالگرد افتتاح، نصرالله نادرپور، مدیر عینک بهراد، با مشتریان و مهمانان خود گردهم آمدند تا این سالگرد را جشن بگیرند. 

عینک بهراد تنها مرکز دارای مجوز وزارت بهداشت در شهرستان گراش است. در یک سال گذشته، عینک بهراد علاوه بر شعبه ۱ در مرکز شهر، دو شعبه‌ دیگر را در بیمارستان گراش و درمانگاه سلامت دایر کرده است. شعبه دوم عینک بهراد به زودی در مرکز شهر افتتاح خواهد شد.

نصرالله نادرپور، مدیر عینک بهراد، می‌گوید: «امروز در جشن یک‌سالگی عینک بهراد، ۵۰ بن خرید یک میلیون تومانی برای مشتریانی که در طول این یک سال از ما خرید بالای دو میلیون تومان داشته‌اند در نظر گرفته‌ایم و برای بقیه مشتریان هم نصف مبلغ خریدی که داشته‌اند بن خرید در نظر گرفته‌ایم که برایشان ارسال خواهد شد.»

عینک بهراد در پایان این مراسم نیز از مهمانان با کیک تولد ۵۰ کیلویی و شام پذیرایی کرد.

نصرالله نادرپور، مدیر عینک بهراد، با اشاره به اینکه به زودی شعبه دوم این مرکز هم افتتاح می‌شود گفت: «ما ۲۶ سال سابقه و تجربه در عینک‌سازی و فروش داریم. مدتی هم خارج از کشور مشغول فعالیت بودیم و تصمیم گرفتیم شعبه بهرداد را در گراش راه‌اندازی کنیم.»

نادرپور حاصل این سال‌های طولانی حضور موفق در بازار را خدمات متمایزی می‌داند که به مشتری ارائه می‌شود: «ما نسبت به خرید مشتری تعهد داریم. خدمات پس از فروش ارائه می‌کنیم و هر زمان هر مشکلی باشد، مشتری می‌تواند برای گرفتن خدمات پس از خرید به ما مراجعه کند.»

بینایی‌سنجی نیز خدمت ممتازی است که عینک بهراد از همان ابتدای کار بر آن تاکید داشته است: «بینایی‌سنجی یکی از اصولی‌ترین خدماتی است که باید به همه ارائه شود. در شعبه ۱ عینک بهراد، تجهیزات به‌روز بینایی‌سنجی را از همان ابتدای شروع کار فراهم کردیم و بینایی‌سنج ماهری در این شعبه در خدمت همشهریان است.» او بر گسترش خدمات بینایی‌سنجی هم تاکید می‌کند و برای آن برنامه‌هایی دارد: «بینایی‌سنجی در این مرکز برای دانش‌آموزان رایگان است. قرار است به زودی برای روستاها این کار نیز انجام شود.»

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top