هفت‌برکه – گزارش آگهی: بعد از ارائه خدمات بینایی‌سنجی در شعبه مرکزی عینک بهراد، در شعبه ولی‌عصر(عج) که از چهار ماه پیش کار خود را آغاز کرده، دو چشم پزشک متخصص بیماران را معاینه می‌کنند.

 Behrad 01 10 scaled

نصرالله نادرپور مدیر عامل عینک‌فروشی‌های بهراد گفت: چشم‌پزشکان از جمله پزشکان پر مراجعه در کشور هستند و نوبت آن‌ها به سختی گیر می‌آید. ما در توافقی که با دو پزشک متخصص فعال در منطقه داشتیم آن‌ها لطف کردند و ویزیت‌های‌شان را در عینک بهراد انجام می‌دهند تا کل خدمات موردنیاز مراجعه‌کنندگان در یک مجموعه باشد.

شعبه تازه عینک بهراد در مرکز شهر گراش، روبه‌روی مسجد ولی‌عصر (عج) و کنار پارک لاله قرار دارد. در این مرکز عصرهای هر روز هفته یک چشم پزشک حضور دارد. مطب دکتر کامبیز عاملی زمانی فوق تخصص چشم پزشکی و دکتر بابک خسرویانی متخصص چشم‌پزشک در عینک بهراد قرار دارد.

نادرپور در مورد ضرورت راه‌اندازی این شعبه گفت: «با تلاش دکتر سید جواد محقق، معاونت درمان علوم پزشکی گراش پزشکان متخصص خوبی در شهر حضور دارند و ما از نظر چشم‌پزشکی یکی از شهرستان‌های پیش‌رو هستیم. در کنار عزیزان پزشک ما هم تلاش کردیم به‌روز‌ترین تکنولوژی‌های عینک‌سازی و معروف‌ترین و مناسب‌ترین برندهای عینک، عدسی و لنز را عرضه کنیم. این دو کنار هم باعث می‌شود همشهریان با کمترین مراجعه خدمات چشم پزشکی و عینک‌سازی را دریافت کنند.»

نصرالله نادرپور در مورد مزیت عینک بهراد گفت: «من از ۲۶ سال قبل در این حرفه فعالیت دارم که بیش از ۱۵ سال آن در امارات متحده عربی بوده است. وقتی به ایران برگشتم دوست داشتم که در شهر خودم گراش باشم. الان هم در واقع کار اصلی ما واردات عینک و لنز است و این محصولات از طریق همکاران در تهران، شیراز و شهرهای دیگر عرضه می‌شود. در شعبه عینک بهراد بدون دخالت واسطه‌ها جنس عرضه می‌شود و در نتیجه عینک و لنز با قیمتهای پایین‌تر به همشهریان ارائه می‌شود.»

نادرپور در مورد شعبه‌های عینک بهراد گفت: «شعبه مرکزی ما در روبه‌روی بانک ملی با چهار هزار فریم بزرگترین نمایشگاه عینک در جنوب فارس است و سلیقه‌های مختلف را پوشش می‌دهد. شعبه ولی‌عصر(عج) به خاطر حضور پزشکان متخصص مورد توجه مراجعه‌کنندگان به ویژه از شهرهای اطراف است. دو شعبه هم در بیمارستان گراش و درمانگاه سلامت داریم تا افراد بعد از ویزیت به سرعت بتوانند عینک خود را تهیه کنند.»

Behrad 01 1

محمدمهدی نادرپور مدیر شعبه ولی‌عصر(عج) عینک بهراد گفت: «ما به عنوان نمایندگی عدسی زایس آلمان بیشتر از محصولات این شرکت معروف استفاده می‌کنیم. به جز Zeiss برندهای Schneider، Rodenstock ، Optex از آلمان را هم کار می‌کنیم Essilor فرانسه ، Asahi ژاپن و L&G – smart – sky – violet – adele lens از کره دیگر عدسی‌های مورد استفاده است.»

نادرپور در مورد فریم‌های طبی موجود در عینک‌فروشی‌های بهراد گفت: « بیشتر برندهای معروف مانند guess – roberto cavali – ray-ban – ic! Berlin – zeiss – vogue – morel – steppers – ralph lauren (polo) – skechers – timberland – michael kors – lavin – spine – tom ford – porsche design را عرضه می‌کنیم و در این مورد سعی کرده‌ایم همه سلایق رو پوشش دهیم.»

محمدمهدی نادرپور با اشاره به عینک‌های آفتابی موجود گفت:‌ «در وضعیت آب و هوایی منطقه ما داشتن عینک آفتابی از ضرورت‌هاست. در بازار عینک آفتابی معمولا محصولات اصلی کمتر وجود دارد ولی سعی ما این بوده که کاری کنیم همشهریان برای خرید عینک آفتابی منتظر سفر به دوبی و قطر و خارج از کشور نباشند و در همین گراش بهترین برندها را داشته باشند.»

در عینک بهراد نمونه‌های زیبایی از مارک‌های ray-ban – cartier – chopard – vivienne westwood – lavin – georgio Armani – emperio Armani – tomford -versace – furla – bvlgari – vogueرا می‌توانید مشاهده کنید.

Behrad 01 12

شعبه‌های عینک بهراد

شعبه۱️⃣ : گراش – خیابان امام – روبه‌روی بانک ملی
☎️ ۰۷۱۵۲۴۴۲۳۲۸
☎️ ۰۷۱۵۲۴۴۲۳۷۸

شعبه ۲️⃣ : گراش – خیابان امام – جنب پارک لاله

☎️ ۰۷۱۵۲۴۴۲۳۹۸
☎️ ۰۷۱۵۲۴۴۲۶۹۸

تلفن رزرو وقت ویزیت چشم پزشک:
۰۷۱۵۲۴۴۲۳۹۸

شعبه ۳️⃣ : بیمارستان گراش – ورودی اورژانس

شعبه ۴️⃣ : گراش – بلوار سرداران – درمانگاه سلامت

ساعت کار زمستانه: صبح‌ها: ۸:۳۰ تا ۱۳ | عصرها ۱۵:۳۰ تا ۲۰

Behrad 01 8

Behrad 01 4